Vriendlief begint weer flink te snotteren en heeft weer jeuk in zijn D) ogen. Nu vraag ik me af wat er bij jullie nu ECHT helpt bij hooikoorts. Hij heeft last van boomschors en bollen.
Hihi, ik heb geen tips voor je, behalve een zonnebril dragen, doet doe ik zelf altijd maar... Maar moest wel even lachen; je vriend snotterd en heeft jeuk in mijn ogen. Sorry.
Ik gebruik die pilletjes die bij de aldi en Lidl te koop zijn. Kosten bijna niks en ze helpen hier heel goed! ik neem 's ochtends 1 in en dan heb ik eigenlijk de hele dag geen tot veel minder last. Ik heb momenteel ook erg veel last van Hooikoorts. Vanochtend waren mijn pillen op en ik werd echt gek van het niezen, snotteren e.d. en heb nu pilletjes van de drogist van hun huismerk en die helpen ook alweer prima.
Hier ook pilletje van de aphotheek blauwe sorry weet even de naam niet maar ze helpen goed. groetjes kim
ik gebruik altijd Reactine, helpt bij mij erg goed, met name ook tegen de benauwdheid. bij de ha kan je vragen om xyzal of andere medicijnen die ook erg goed helpen... met neussprays heb ik geen goede ervaringen, lijkt wel of ik steeds dichter ging zitten....
wat mag je eigenlijk als je zwanger bent?? is dat nog veranderd de afgelopen jaren? Ik heb er gelukkig maar een paar weken last van in het jaar, maar wel heftig.. homeopathische dingen helpen niks
Bij mij helpt cetirizine echt perfect heb al van kinds af aan heel erge klachten en niets hielp dit gebruik ik nu 1 jaartje en heb bijna nergens meer last van, ook minder last van mn allergieen.
Wat bij mij het beste hielp was zwanger worden. Maar ik zie dat het om je vriend gaat, dus dat is geen optie Cetirizine pilletjes helpen bij mij redelijk. En een zonnebril dragen (fel licht kan de klachten ook verergeren). Af en toe ogen spoelen met een oogdouche (Optrex, of Kruidvat) geeft ook eventjes opluchting. Ik begreep van mijn HA dat er weer nieuwe antihistaminica zijn, alleen op recept, waar je niet suf van wordt - dat kun je wel worden van cetirizine en loratadine (pilletjes van de drogist zonder recept). Welke weet ik niet, ik heb die niet voorgeschreven gekregen. En ik heb een neusspray Flixonase, die helpt ook goed. Ook alleen op recept.
Weet je wat tot mijn grote verrassing heel erg goed helpt bij mij. Koolhydraatarm eten!! Ik doe sinds 1,5 week het dr. Frank dieet en heb vandaag de achterdeur open en ook het raam boven s'nachts weer open. En weinig tot geen last meer!!! echt heerlijk!
waaat?? echt? wij willen ook met dat dieet beginnen, zou een hele mooie bijkomstigheid zijn als dat ook tegen hooikoorts zou helpen. ik gebruik nu van A.Vogel, Pollinosan tabletten, werkt bij mij ook heel goed. ik ben wel van de homeopatische middelen. kan er ook beter tegen dan tegen reguliere medicijnen.
Die gebruik ik ook in combinatie met Xyzall. Vorig jaar niets mogen nemen ivm zwanger zijn, maar ook maar in beperkte mate last gehad.
Ik gebruik al jaren xyzal. Deze werkt bij mij het beste. In het echte pollen hoogseizoen mag ik er zelfs 2 op een dag indien nodig.
ceterizine (mag nu ookmin overleg met huisarts) en oogdruppels met natrium.....(weet de naam zo niet) doe het altijd via de huisarts, zijn goedkoper dan in de winkel haha