Alvast wat onderzoek aan het doen: Wie heeft er ervaring: Past 1x rodi, 1x tobi en 1xbabystoel in een seat altea / seat altea xl? Ik ben op zoek naar ervaringen met allebei. Bedankt alvast.
Als ik jou was zou ik gaan passen Wij hebben de besafe uzi plus en waren ook opzoek naar een auto. Omdat we een wens hebben voor een 2e kindje moest de stoel achter mijn man passen zonder dat hij zijn benen in zijn nek hoefde te leggen. (1,90 lang) We waren in eerste instantie aan het kijken naar een opel astra station 2007 model. Maar dat pasta met geen mogelijkheid helaas! Zelfs in de zafira zat mijn man nog niet zoals hij zou moeten maar wel acceptabel.. Wij zijn uiteindelijk bij de ford focus c Max uitgekomen omdat dat de enigste auto was binnen ons budget waar hij gewoon goed in paste. Bedoel er mee te zeggen dat als het voor de 1 prima zou passen het dan nog niet betekend dat het bij iedereen mooi zou passen
Als het gaat om drie stoeltjes op een rij op de achterbank is dat heel heel krap bij veel auto's, dus inderdaad ga het passen. want je moet ook nog je kinderen in de autostoeltjes krijgen. Als het twee stoeltjes op de achterbank en eentje op de voorstoel is zal dit wel passen, maar idd als je erg lang bent moet de stoel soms ver naar voren waardoor het ook onconfortabel is....het is dus van veel factoren afhankelijk. Succes!!
Wij hebben een Altea XL en hierin een Priori Isofix en Rodi op de achterbank. Ik geloof niet dat er ook nog een babystoel bij past, de ruimte die overblijft is behoorlijk krap. Als er een vriendinnetje van de oudste mee gaat, dan heeft die echt niet veel ruimte tussen die twee stoelen hoor. Hiervoor hadden we een Altea en die is volgens mij niet breder (zou ook vreemd zijn), dus het verbaast me echt dat Lutchiana zegt dat het past. Of een Tobi moet dermate smaller zijn dan een Priori Isofix dat het inderdaad net past. Maar goed, ik heb het ook nooit uitgeprobeerd en bij ons hoeft dat ook niet te passen. Als je het echt zeker wilt weten, moet je inderdaad gewoon gaan passen. Verder is het een ruime auto hoor en wij hebben in beide auto's altijd met veel plezier gereden.
In een gewone altea past het (net en hoe je de gordel vastmaakt is nog ff de vraag) maar het past! Ik had het opgezocht maar deachterbank ve gewone altea is net iets groter dan een xl, en die paar cm heb je net nodig.. maar goed, verder vond ik de auto niet zo, dus we gaan verder kijken