Mijn dochter krijgt bv gekolfd omdat ze niet kan drinken aan de borst. Ze krijgt haar laatste fles om 19 uur meestal en slaapt meestal tot 7 uur de volgende ochtend. Ik kreeg de tip van iemand voor granen toevoegen ook goed voor darmpjes em voorbereiding voor granen om de laatste fles als pap te geven of de ochtendfles. Iemand ervaring met biobim want dit bindt beter heb ik gehoord als bambix pap.
Biobim wel, maar niet in combinatie met bv. Beviel wel goed. Als ze nu al doorslaapt zou ik het niet in de laatste fles geven. Granen kunnen ook juist de darmen aan het werk zetten waardoor ze slechter gaan slapen. Eerder als papje uit een bord als ontbijt.
Met 6 maanden zou ik ook sochtends een bordje geven ipv een papfles. Als eventuele oplossing voor doorslapen hoef je het niet te doen, en dan kan het inderdaad misschien alleen maar averechts werken. En biobim bindt wel beter, maar nog steeds niet heel goed. Kleine porties maken en snel lepelen, dan lukt het wel. Het bindt namelijk in eerste instantue wel, maar breekt na een aantal minuten weer af.