Hee dames! Esmée en ik zijn gek op fruit! Nou leek het me lekker om met deze hitte een fruit salade te maken.. Hebben jullie nog lekkere tips of manieren om hem te maken? Bedankt!!
fruitsalade is inderdaad heerlijk!! ik maak meestal gewoon door allerlei soorten fruit in kleine stukje te snijden en te mengen... fruit dat ik er dan wel in doe: -watermeloen -galia meloen -druiven -verse ananas (errug lekker!) -groene appel -kiwi -aardbeien -perzikken noem maar op ben wel benieuwd of er nog meer lekkere ideetjes zijn...
Ohhhhhhh watertanden! Ik vind druiven,meloen,kiwi en aardbeien in n bak altijd lekker. Natuurlijk is het met de hitte nog veeel lekkerder met een bolletje ijs
Heerlijk! Nu maak ik hem met -bananen -aardbeien -nectarines -kiwi's -galia meloen -mango -druiven Maar je kan er alles in doen wat je lekker vindt! Ik bewaar hem daarna in de koelkast en de volgende dag vind ik hem dan nog lekkerder
Ik "kook" het fruit altijd heel even om zachter te maken. Eerst een scheut balsamico azijn erin. Soms wat kaneel, yoghurt of honing. Met dit weer is het ook lekker met verse munt !
Hier doe ik: - meloen - ananas - appel - mango - rode druiven - passievrucht En dan sprenkel ik er wat sinaasappelsap overheen (dat pers ik er altijd bij voor ernaast)
GaliaMeloen, aardbeien en banaan. Super lekker. Maar vaak genoeg mik ik er nog meer bij door hoor, kiwi, appel, peer, frambozen oid
Ik maak hem hier weleens met BBQen en dan doe ik er een scheutje Malibu in Maar dan is hij alleen voor papa en mama hahha
maar hoe houden jullie dat dan fris en fruitig ??? want na een uurtje is het niet echt mooi meer zon salade Groetjes jamy