klacht Nikko sturen, in Engels?

Discussie in 'De lounge' gestart door maria80, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Onze Nikko vaporizr is kapot. Ding schijnt in water te kunnen (geweldige filmpjes van die auto gezien), maar bij ons is de binnenkant nu verroest. Nu wil ik dus een klacht sturen naar de fabrikant sturen. Internetadres staat in de gebruiksaanwijzing, waar ook een gedeelte Nederlands is.

Het contactformulier is in het Engels. Moet ik nu ook in het Engels mijn klacht gaan melden? Of zou dat gewoon in het Nederlands kunnen?
    Was van plan om samen met mijn zoontje de klacht te gaan schrijven.
    Iemand die dit weet??

2. xchristina

xchristina Actief lid

26 nov 2013
    108
    0
    16
    Ik zou eerst proberen waar je hem gekocht hebt .. Ik weet niet of je nog garantie hebt .. Maar dan is de verkopende partij je verplicht te helpen .

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij hadden ook zo'n Nikko gekocht voor sinterklaas en na er heel eventjes mee gespeeld te hebben, deed hij niets meer. De afstandbediening rammelde ineens zonder dat die gevallen was. Ik had de bon nog en ben ermee teruggegaan naar de Intertoys. Die ruilden hem zonder probleem om voor een nieuwe. Zou het dus eerst daar proberen, kost denk ik het minste moeite. Overigens kun je dan alsnog dat klachtenformulier invullen, omdat het, denk ik, wel goed is dat ze het weten, want roesten mag natuurlijk niet bij een auto die in water moet kunnen rijden.

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    De bon had oma net weggegooid (zal ja altijd zien natuurlijk!). Onder op de doos zit wel een stickertje van Intertoys, dus we gaan het daar toch maar proberen.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou ook eerst terug gaan naar de winkel. Een stuk makkelijker..

Bij ons had de eerste een hele korte levensduur. Na 6 minuten hield de batterij er alweer mee op. Van de winkel hebben we een andere gekregen en deze deed het prima. Nu 4 jaar later en genoeg water/modder/sneeuw later racet hij nog lekker rondjes..

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maria: soms kun je ook aan de hand van een pintransactie ook aantonen dat je hem daar gekocht hebt.

Deel Deze Pagina