Tips om af te vallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Imoan, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dat telt lang niet voor iedereen, alleen mazzelaars :D

Maar daarnaast moet je oppassen tegen wie je dit zegt voor hetzelfde geld heeft diegene hardstikke hard haar best gedaan en niet gelukt en voelt iemand zich al rot genoeg over of erger nog KAN het geeneens...

2. Imoan

Imoan Actief lid

11 feb 2009
    124
    0
    0
    Gelderland
    Oké, thanks voor je reactie Crisje. Ik ga meteen even kijken op de site.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
  4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja.... Sorry :(

5. Chaimaa

Chaimaa Lid

12 sep 2006
    81
    0
    0
    Administratieve medewerker
    Hallo,

Ik ben 3,5 week bezig met Vacu-step. Ik ben de eerste 2 weken 2 kilo afgevallen. De omtrek van mijn billen en buik is 3cm dr af.
    Donderdag heb ik een nieuwe meting...Ik ben benieuwd.

Verder let ik erg op mijn eten. Alle zoetigheid en suiker eet ik niet meer. Ook geen vettige eten meer. Ik eet voornamelijk gestoomde of gebakken groenten met kip of vis. Verder drink ik veel water.

Liefs C

6. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Wat andere ook zeggen.
    Gewoon blijven eten. Dus wel opletten met sausjes ect.
    En let op suikers. Als je daar op let zie je in hoeveel producten suiker toe gevoegd word.
    En wat bij mij helpt is als ik op de tarwe's let.
    Ik eet zoveel mogelijk roggetarwe.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Niet alleen sausjes, maar alle 'makkelijke' producten waar een zakje poeder bij zit. Dus alle Knorr Wereldgerechten en dat soort producten. Vers eten is altijd beter.

Verder is rode saus (ketchup, curry) beter dan witte saus (mayo, piccalilly).

Vleeswaren voor op brood, daar kun je ook op letten. Sommig vlees is vetter dan ander. Gekookte worst en boterhamworst is veel vetter dan bijvoorbeeld salami.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi
    Ik doe sinds 24 febr aan Slim Belly ( even op google intoetsen). Sindsdien sport ik 2-3x in de week en heb ik gezonde voeding.
    Ik eet 3 maaltijden en 3 tussendoortjs op een dag, dit om me stofwisseling wakker te houden. Ook drink ik 1,5 -2 liter water op een dag, naast me gewone drinken.
    Heb inmiddels na 3 weken de 1e meting gehad en 2,2 kg eraf en 5,5cm buik/taile.
    Ben er nu toch wel achter dat sporten en gezonde voeding erg belangrijk is!!!:D

Deel Deze Pagina