Welke buggy? (Lief! of Hauck)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mother2Be, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mother2Be

Mother2Be Lid

18 jul 2014
    60
    0
    6
  2. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was lief niet failliet?

Edit: inderdaad failliet, ff opgezocht. Misschien ivm garantie dan niet die van lief doen? (Ik vind alles van lief trouwens spuuglelijk dus daarom zou ik het niet doen, maar dat vroeg je niet ;))

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Die van lief vond ik in de winkel fijner rijden met uitproberen ook qua inklappen enzo dan die van hauck. Maar die buggy's van lief zijn gewoon kidsriver buggy's met een lief bekleding. Inderdaad even navragen over de garantie ivm faillissement.

Hier uiteindelijk voor een nuna pepp luxx gekozen.

4. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Waarom zeg je het dan? ;) Lekker boeiend wat jij lelijk vind.

Ik zou ook voor de onderste gaan.

5. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Heb je ze beide getest of in ieder geval met 1 van beide ervaring mee?
    Anders voegt jouw post net zoveel toe als de post van Arya! Je onderbouwd nou niet echt waarom je voor de Hauck zou gaan :cool:

Ik vond de wagen van lief gemakkelijker inklappen en ook wel fijner rijden dan de Hauck. Vind de Hauck mooier maar uiteindelijk beide niet gekocht. Ik zou naar een speciaalzaak gaan en ze allebei uitproberen. Ook qua duwhoogte van de wagen. Zo kom je er het snelste achter wat voor jullie fijn is. Wij hebben uiteindelijk voor de Nuna Pepp Luxx gekozen en ben er nogsteeds erg blij mee. Probeer gewoon wat uit! Neem de kleine mee zodat je ook ziet hoe ze er in zit, want dat is ook belangrijk.

6. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Ik zou voor de onderste gaan vanwege het faillissement bij Lief. Niet zeker of je garantie krijgt.

En ik vind het nogal apart dat iemand erbij moet vermelden dat ze lelijk vind. Daar vraagt topicstarter niet naar.

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb een kinderwagen van hauck gehad, vergelijkbaar model als deze buggy en was er erg tevreden over :)

Ik zou ook qua looks voor de hauck buggy gaan btw!

8. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Voor dat geld zou ik voor een andere gaan, namelijk de Nuna Pepp.

9. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Dat is zo.. Maar je kunt er ook voor kiezen om niks met die opmerking te doen. Ik bedoel "lekker boeiend wat jij vindt" verdient ook geen schoonheidsprijs.
    Voor diegene die dat zei is uiterlijk misschien een reden om een buggy niet te kopen, anders dan praktische redenen. Dat mag iemand best zeggen.

Ontopic: wij hebben bij opa en oma een hauck buggy. Die rijdt prima en is makkelijk in gebruik. Zag ook dat de wagens een paar tientjes met elkaar schelen. Misschien kun je dat ook nog meenemen in je beslissing?

10. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, heb ik de wet gemist waar in staat dat ik verder geen offtopic commentaar mag leveren? Jeetje dat spijt me echt heel erg. Zou je me die misschien nog kunnen sturen? Dan weet ik zeker dat me dit nooit meer overkomt. Nogmaals excuses, ik hoop dat je je er niet te erg aan gestoord hebt.

11. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben graag apart!

(Echt, waar je je druk om kan maken zeg, het was een onschuldige side note, tussen haakjes nog wel. Don't get your panties is a twist, honey.)

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iknze hauck

Deel Deze Pagina