Hoi iedereen, Ik twijfel enorm tussen deze twee buggy's (neig wel naar Hauck). Heeft iemand ervaring met een van deze buggy's? buggy luxe unisex Bobbie | lief! lifestyle bol.com | Malibu XL Dots Black | Baby Bedankt!
Was lief niet failliet? Edit: inderdaad failliet, ff opgezocht. Misschien ivm garantie dan niet die van lief doen? (Ik vind alles van lief trouwens spuuglelijk dus daarom zou ik het niet doen, maar dat vroeg je niet )
Die van lief vond ik in de winkel fijner rijden met uitproberen ook qua inklappen enzo dan die van hauck. Maar die buggy's van lief zijn gewoon kidsriver buggy's met een lief bekleding. Inderdaad even navragen over de garantie ivm faillissement. Hier uiteindelijk voor een nuna pepp luxx gekozen.
Heb je ze beide getest of in ieder geval met 1 van beide ervaring mee? Anders voegt jouw post net zoveel toe als de post van Arya! Je onderbouwd nou niet echt waarom je voor de Hauck zou gaan Ik vond de wagen van lief gemakkelijker inklappen en ook wel fijner rijden dan de Hauck. Vind de Hauck mooier maar uiteindelijk beide niet gekocht. Ik zou naar een speciaalzaak gaan en ze allebei uitproberen. Ook qua duwhoogte van de wagen. Zo kom je er het snelste achter wat voor jullie fijn is. Wij hebben uiteindelijk voor de Nuna Pepp Luxx gekozen en ben er nogsteeds erg blij mee. Probeer gewoon wat uit! Neem de kleine mee zodat je ook ziet hoe ze er in zit, want dat is ook belangrijk.
Ik zou voor de onderste gaan vanwege het faillissement bij Lief. Niet zeker of je garantie krijgt. En ik vind het nogal apart dat iemand erbij moet vermelden dat ze lelijk vind. Daar vraagt topicstarter niet naar.
Ik heb een kinderwagen van hauck gehad, vergelijkbaar model als deze buggy en was er erg tevreden over Ik zou ook qua looks voor de hauck buggy gaan btw!
Dat is zo.. Maar je kunt er ook voor kiezen om niks met die opmerking te doen. Ik bedoel "lekker boeiend wat jij vindt" verdient ook geen schoonheidsprijs. Voor diegene die dat zei is uiterlijk misschien een reden om een buggy niet te kopen, anders dan praktische redenen. Dat mag iemand best zeggen. Ontopic: wij hebben bij opa en oma een hauck buggy. Die rijdt prima en is makkelijk in gebruik. Zag ook dat de wagens een paar tientjes met elkaar schelen. Misschien kun je dat ook nog meenemen in je beslissing?
Ach, heb ik de wet gemist waar in staat dat ik verder geen offtopic commentaar mag leveren? Jeetje dat spijt me echt heel erg. Zou je me die misschien nog kunnen sturen? Dan weet ik zeker dat me dit nooit meer overkomt. Nogmaals excuses, ik hoop dat je je er niet te erg aan gestoord hebt.
Ik ben graag apart! (Echt, waar je je druk om kan maken zeg, het was een onschuldige side note, tussen haakjes nog wel. Don't get your panties is a twist, honey.)