Hoi hoi, Mijn dochtertje van 10mnd slaapt bij de oppas smorgens twee soms drie uur en smiddags een tot twee uur...thuis slaapt ze hooguit smorgens een uur en smiddags een uur... Iemand een idee hoe dit kan? Ik heb al van alles gebrobeerd...ook zoveel mogelijk hetzelfde te doen als me moeder (dat is me oppas). Ben benieuwd of er meer mamas zijn wie dit herkennen... En wat julli ermee deden...
O dit hadden wij ook bij mijn schoonmoeder! Perfect sliep ze daar en thuis een ramp! We deden ook alles het zelfde behalve haar bedje stond anders. Ze stond daar met der voeten naar de deur en dat hebben wij hier toen ook geprobeerd en gek genoeg slaapt ze beter! Maar misschien heeft dat nu ook met de leeftijd te maken, je weet het nooit eigenlijk..
Bij ons ook zo. Thuis slaapt mijn dochter met moeite twee keer drie kwartier. Bij de onthaalmoeder slaapt ze uren na elkaar, zonder geween of gezaag. Alles al geprobeerd, maar niks helpt. Het zal iets in de lucht zijn
Is hier ook zo en volgens onze gastouder is dat normaal. Daar is ze nl veel drukker aan het spelen met de andere kindjes. Zo eet dochter daar ook 3 boterhMmen en fhuis met moeite eentje.
Hier sliep ze ook altijd bij de oppas sochtends.. en thuis niet.. Maar als ik haar op kwam halen.. lag ze altijd wakker.. terwijl ze dus zeiden nog te slapen Dus ik vraag me af.. of ze wel echt geslapen heeft
Mijn dochter slaapt op het moment (sprongetje?) op het kinderdagverblijf ook een paar uurtjes overdag en thuis haast niet. Ik denk dat ze daar toch meer indrukken opdoet en sneller moe is en volgens de juf wil ze thuis gewoon gezellig bij mama blijven en dat heeft ze op het kdv / bij de oppas niet. Ben wel blij dat ik het hier nu ook lees, want ik begon me al af te vragen of we thuis iets verkeerd doen.
Ben blij dat er meer moeders het herkennen...het bedje staat ook hetzelfde...zelfde dekentje enzenz.. Zal indd wel iets in de lucht zijn hihi
Ander gastkindje bij onze gastouder (bijna 3) zegt thuis gewoon: nee mama ik hoef niet te slapen, dat doe ik wel bij de oppas!
Hier gisteren bij de oppas 2,5 uur geslapen, dat is thuis 2 mnd geleden Daar slapen ze allemaal goed, t zal wel goed zijn
Bij mij slaap hij beter overdag als mijn vriend thuis is, ook zo gek! Misschien omdat ze meer indrukken te verwerken hebben ofzo?