Ook hier heeft het glaasje wijn niets gedaan was wel heerlijk ontspannen erna! En heb zaaaalig geslapen maar van de baby nog geen teken!
Ik dacht even spieken over er al kindjes geboren zijn, maar helaas! Meiden, gewoon doorgaan, de kleine komt eraan, echt waar!
Hier ook geen baby geboren, gisteren wel lekker avondje ervan gemaakt en heerlijk geslapen ( 04.00 naar bed, 13.00 eruit! ) nu lekker genieten van hopelijk ons laatste weekend met zn tweetjes!
Oh wat heerlijk! Nou, als de baby er straks is, denk ik dat het ook voorlopig niet meer zal voorkomen om zo laat naar bed te gaan en dan heeeeerlijk uit te kunnen slapen tot 13u!
Haha meiden, ik meot er wel om lachen. Jammer dat de wijn niet geholpen heeft, maar het heeft jullie toch even doen ontspannen (geen gewoonte van maken he ) En succes!!
Ha ha, hier ook nog niets hoor meiden! Zelfs geen gerommel . Ze zit nog veels te lekker in mijn buikje.. snik snik!
Hier heeft de sex ook niet geholpen. Verder ben ik nog veel in beweging, maar ook dat helpt niet echt geloof ik. Nu dan maar gewoon afwachten!
hier had ik bij de eerste de avond er voor een ver stuk ananas gegeten, (wist niet dat dit het hart moest zijn) de ochtend erop begon het met 39.2 dagen..... of het dat is geweest.... ga het nu zeker weer proberen
Hier overdag lekker actief geweest ( Huis is weer schoon! ) lekker uit eten geweest en net een potje geknuffeld, hopen op een baby morgen!!
Goedemorgen meiden! Nou, streep de strandwandeling maar van het lijstje... Geen effect! Ik heb wel al dagenlang een vervelende zeurderige buikpijn... Ik voel het kindje genoeg, dus daar geen zorgen over, maar die buikpijn... Herkenbaar? Succes met het uitproberen van andere tips. Ik denk dat ik morgen de voetreflexologe ga bellen....
Hai Pop, Jeetje nog steeds geen beebje??? Potverdorrie!!! Stomme tips ook ... hihi. Maar ik herken het gevoel van buikpijn wel.. het zullen toch allemaal wel voortekenen zijn!
hmmhet meeste is al gezegd. ik heb liters bitter lemon gedronken maar klein ventje liet toch echt op zich wachten NIKS HIELP ECHT NIKS.
ik weet niet of dat het al gezegd is want ik heb niet alle reacties gelezen maar uitkijken he met de wonderolie, je kindje kan het benauwd krijgen en in het vruchtwater poepen.
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet zo op wonderolie... Volle maan he vanavond... is ook een fabeltje over toch... Seks met volle maan? he he.
Seks??? De tips is vast al genoemd, maar in sperma zit een stofje wat weeën kan opwekken als je een zwakke baarmoedermond hebt. Ik mag geen seks meer hebben namelijk (ivm kans vroeggeboorte) , dus voor de dames die bijna zijn uitgerekend of over tijd zijn en nog zin hebben Wie weet dat het helpt.