in de avonduurtjes werken? Dan bedoel ik vanalles, verpleging, schoonmaak, ploegen etc. Hoe bevalt jullie dit? Vinden jullie het goed te combineren met jullie gezin? Ik wil graag weer gaan werken, maar wil overdag bij mijn kindjes zijn. Dit omdat onze oudste ziek is een veel zorg etc vraagt. Kdv vind ik gewoon echt veeel te duur! Ik wil minimaal voor 24 uurtjes per week, eventueel op 1 dag in de week een hele, of halve dag.. dan is namelijk mijn vriend thuis en kan hij bij de kindjes blijven.
Ik werk maandag en dinsdagavond tot 21.00 uur en zaterdags. Voor nu vind ik dit wel heel fijn en makkelijk te combineren met de kinderen want mijn man is veel thuis op de uren dat ik werk. Meer dan 2 avonden werken wil ik niet. Ik vind het heel fijn om overdag ook veel bij de kinderen te zijn. Maar ik vind het ook heerlijk om er bij te werken. Even er tussen uit en niet te hoeven zorgen. En ook het geld is natuurlijk mooi meegenomen.
Licht er al aan of je afspraken kunt maken met je werkgever over de dagen en tijden denk ik. Mijn avonddienst is bv van 14.30 tot 23 uur. dus dan heb je overdag ook al opvang nodig. als je vanaf 18 uur werk zoekt, ben je al 5 dagen in de week weg savonds. Mijn man werkt ook onregelmatig. Maar doordat ik vaste werkdagen heb kunnen afspreken is het met gepuzzel goed te doen. In de zorg zijn vaste werkdagen afspreken zeker niet van zelfsprekend.
Hoeveel uur werk je per week? Ja indd, zo denk ik er ook over. Ik wil ook zo veel mogelijk bij ze zijn, maar indd net wat je zegt eventjes lekker eruit en toch je steentje bijdragen!
Ik werk 18 uur per week, dus 2,5 dag. Het is ook heel fijn en goed om er even tussen uit te zijn en iets voor jezelf te doen, dan kun je even opladen en de rest van de tijd lekker bij je kinderen zijn. Ik vind avonden werken helemaal niet vervelend want ze gaan altijd lekker snel.
Wij werken beide onregelmatig in de gehandicapten zorg. ik 24 uur en mijn 32 uur. Wij worden contra geroosterd dus werken bijna nooit tegelijkertijd. 2-3x per week hebben we een overdracht probleem (13.30-15.30 uur) en dan komen opa en of oma oppassen. Tot een jaar geleden werkte we zelfs op hetzelfde terrein en namen we de kleine man mee naar het werk als mijn dagdienst eindigde begon de avonddienst van mijn man. Ideaal was dat. In de zorg is het zeker niet overal mogelijk om op vaste dagen te werken en sowieso is de markt nu erg slecht. succes met het vinden van een leuke baan.
Ik werk ook onregelmatig (zorg). Late is van 15-23u dus overdag ook een gedeelte werken, heb 1 vaste late en 1 vaste vrije dag de rest flexibel kwa dienst/dagen. (En dit is al heel wat voor de zorg) Avonden/weekeinden/feestdagen werken doet me niets. Ik ben lekker vrij als andere moeten werken..
Ik heb het 12 jaar gedaan tot de jongste naar school ging. werkte in de avonddienst en nachtdienst in een verpleeghuis, om het weekend in de nachtdienst en de rest van de uren 's avonds. Ik werkte 18 uur per week. Dat ging oke, maar ben wel blij nu weer het merendeel overdag te werken. werk nu in de thuiszorg en draai 3 avondjes per maand..... de rst van 7.30 tot ca 11.30/12.00 uur/
Ik werk 28 tot 36 uur (gemiddeld 32 uur) verspreid over vijf dagen. Twee van de vijf dagen zijn avonddiensten tot max 21 uur. (Meestal van 12.30 tot 21) Ik vind het prima te doen! Overdag heerlijk rustig met de kids, dan gaan ze in de middag naar school/bso/kdv en om 17 uur haalt mijn vriend ze weer op. Vriend werkt 32 uur. Kinderen gaan 3 tot 3,5x per week naar het kdv of de bso.
Ik ben alleenstaande moeder, werk zo'n 2 avonden per week tot 20.00.Heb er zelf geen hekel aan maar vind het echt niet fijn dat ik mijn zoontje niet zelf op bed kan leggen.Maar als hier een papa zou zijn die dat zou doen zou ik er totaal geen probleem mee hebben.
ik werk ook onregelmatig ( zorg) man regelmatig, werkt 1 dag per week thuis daarvan. Voor nu is het ideaal, zoon gaat gemiddeld tien uur per weer naar de oppas, uiteraard wel afhankelijk van mijn diensten. (werk 30 uur) echter ik weet niet of ik dit nog zou willen als hij naar school gaat, ik zou hem dan bijv. 36 uur niet zien door mijn diensten structuur. dat vind ik te lang.