Misselijk, kokhalzen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loulouxx, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een vraagje. Naast dat ik erg vaak misselijk ben met soms overgeven heb ik nu iets nieuws. Ik heb nu heel snel de neiging om te kokhalzen als ik iets vies ruik en nu ik verkouden ben al helemaal met hoesten dam moet ik al kokhalzen. Erg vervelend, herkennen jullie dit of heeft iemand tips?

2. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi

Ik had/heb het enkel bij het tandenpoetsen :)
    Voor de rest eigenlijk geen last van.

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Oh ja hoor! Hier vooral bij de 3e vel last van gehad soms kwam het dan ook gewoon zo omhoog bah bah

Helaas hielp er hier eigenlijk niks tegen de misselijkheid en spugen....

Sterkte!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Geen tips, wel herkenning. Ik heb me er maar bij neergelegd

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier ook herkenning. Bij mij was het vooral het kokhalzen continu, af en toe kwam er dan iets mee, maar vaker ook niet.

Rustig aan doen. Ik ben nu 15 weken en het kokhalzen wordt al wel minder. Maar ik vond het ook vreselijk de koelkast open te doen enzo.

6. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Geen tips, sorry. Wel herkenning. Dingen die het opriepen (iets in de prullenbak gooien, de afwas doen, tanden poetsen, dat soort dingen) waar mogelijk zoveel mogelijk vermeden en aan manlief overgelaten. Is tijdje vervelend maar uiteindelijk weer overgegaan.

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    niet zozeer bij bepaalde luchtjes ofzo, meer de hele dag zo'n gevoel van een brok in mijn keel. Het werd erger als ik moe was en honger kreeg.
    Ik dronk veel water, kauwde kauwgom en gebruikte zo nu en dan een gember-zuigtablet(Sea band mama). Het is richting de 17 weken langzaam weg getrokken.
    Ik was met onze 1e wel misselijk net als deze zwangerschap, maar hoefde nooit over te geven. Nu ook niet, maar dit nare gevoel in de keel kende ik niet vd 1e keer.

Veel sterkte!!!

8. Mw1980

Mw1980 Actief lid

15 jan 2017
    341
    191
    43
    Ik ben 1 van de gezegende vrouwen die geen last heeft (gehad) van misselijkheid. Zit inmiddels op 16 weken.

Omdat ik wel gevoelig ben voor migraine, heb ik sinds kort seabands aangeschaft. Die helpen echt super tegen misselijkheid. Bij mij trekt de hoofdpijn dan ook weer makkelijker weg. :D

Bijgevoegde bestanden:

9. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Herkenbaar :)
    Heb het het ergste tijdens tandenpoetsen en pillen slikken. Elke keer met poetsen blijf ik kokhalzen. Had nooit moeite met grote of meerdere pillen slikken, maar heb nu gewoon moeite met foliumzuur. Krijg het amper weg zonder kokhalzen en proesten. Super vervelend.

Het lijkt wel erger te zijn als ik moe ben.

10. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Jaaaa ik ook.
    Tandenpoetsen
    Of nare geuren.
    ik kan niet eens kus op de mond van vriend.. Dan hou ik mijn adem in anders moet ik kokhalzen..
    Mijn jongste zoontje is ook een echte knuffel kont.
    Wilt de hele dag mij kusjes geven.
    Dus op mijn wang voorhoofd. Dat laat ik soms toe..Maar soms zeg ik ook. 1tje dan is het klaar.
    Buiten ook of in de auto hoef maar een raar geur vrij te komen hou ik al mijn hand voor mond en neus.

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Hallo
    Wat zijn dat voor dingen??

Deel Deze Pagina