Al sinds 2 dg mega last van mijn stuitje.. vooral met zitten doet het continu pijn.. Kan dit met zwangerschap te maken hebben?
Ja stuitje valt onder het bekken dus kan met zwschap te maken hebben. Hier stuitje uit de kom na de bevalling. Eerste 6 weken rust daarna fysio om rechtbte zetten. Wat kan dat ging zeer doen zeg! Meerdere keren knock out gegaan vd pijn. Bevallen vond ik een eitje maar dit..
Ik loop geen hele stukken, dan krijg ik last van bekken en harde buik en liezen (ook al vanaf het begin), eigenlijk zo min mogelijk. Hele dagen winkelen of uren met de hond lopen doe ik dus niet meer. Daarnaast probeer ik niet te lang te zitten, dus als ik tv kijk of iets dan doe ik dit vaak half liggend haha.
Toevallig tijdens mijn echo gisteren gevraagd hoe het kon dat ik zo'n last had van mijn stuitje. Kan zeker met zwangerschap te maken hebben. Volgens vk kwam het niet vanuit mijn bekken, maar trekken de banden van mijn baarmoeder aan mijn rug omdat de boel flink aan het groeien is nu..
Mijn stuitje is scheef gaan staan sinds ik zwanger ben, loop bij de bekkenfysio en zij gaf aan dat dit kwam omdat bindweefsel slapper werd. Mijn stuitje is nu meerdere keren weer (coor zoveel mogelijk) recht gezet. Kan je wel vertellen dat dit geen pretje is! Maar ik jan nu weer normaal zitten hihi