hoi dames ik heb een vraag. ik ben al 78 dagen niet ongi geweest dus daar zit ik nog steeds op te wachten zo af en toe doe ik een testje nou heb ik za 21 een test gedaan van het kruitvat k2v5 hier zag ik een heel licht streepje naar aanleiding van dat streepje ook een cb test gedaan die zei niet zwanger. vandaag weer zo'n k2v5 test gedaan en nog steeds een heel licht streepje kan het toch zijn dat ik zwanger ben??
is het streepje net zo licht of wel iets donkerder? Misschien volgende week eens een bloedtest vragen bij de ha? En dan gewoon die testen laten zien. Weet ook niet of je al lang met de pil bent gestopt of dat je cyclus nog op gang moet komen maar als het een roze streepje is die net zo breed is als de controlestreep klinkt het positief maar moet het toch ook wel met een andere test positief kunnen testen.
Wat een onzekerheid voor jou zeg. Al zo lang niet ongesteld en dan afwisselend negatieve en licht positieve testen... Zou helemaal doordraaien denk ik haha. Maar als je al zo lang niet ongesteld bent geweest, zou je dan inmiddels ook niet al een aardig tijdje zwanger moeten zijn als je zwanger bent? En dan zou je dat toch moeten merken? Zou als ik jou was toch even naar de HA gaan met je positieve testen en vragen om bloedonderzoek. Sterkte meid!
ik zou inderdaad ook maar even langs de huisarts gaan, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. vooral die onzekerheid lijkt me enorm lastig. succes meid en hou ons op de hoogte he!
Ik ben dinsdag bij de ha geweest die zei dat het kon zijn dat mijn eisprong nog moest komen en dat ik dan 2 weken later wel ongestelt zou worden hij wil nog niks doen ik mag pas terug komen in november!! misschien wil hij wel een bloedtest doen toch nog maar even een keer bellen