Hallo, ik had een vraag: Vanaf hoeveel weken krijg je een "zwangerschapsbuikje" (dat mensen het zeg maar aan je zien? Edit moderator: verplaatst naar 'Zwangerschap'
Dat verschilt per persoon en aan hoeveelste zwangerschap het is. Maar ik hoor best vaak dat het ong rond de 11 weekjes lichtjes groeit.(Eerste zwangerschap) Ikzelf ben bijna elf weken en heb ook al een buikje, maar zal deels ook wel komen door de darmen denk ik.
Ik ben 7 weken zwanger van de eerste en je ziet al echt een buikje. Anderen vragen zelfs of ik zwanger ben Het zijn inderdaad je darmen die opzetten
Hai, Klopt het dat als het nie je eerste zwangerschap is dat je dan eerder een buikje krijgt? Ik ben zwanger van de 3e en kan natuurlijk niet wachten tot ik echt een buik krijg! Heb wel eens gehoord dat als het de 2e of 3e is je dan ook eerder een buik krijgt! Weet iiemand of dit waar is? En met hoeveel weken is dat dan denken jullie? BEn benieuwd! xxx
als het goed is ben ik nu 9 weken onderweg en ik krijg ook een buikje! ik pas nog maar 1 broek die ik ooit veel te groot gekocht heb. op mijn werk loop ik al in positie broeken, zit vele malen lekkerder! dat beloofd dus wat voor over een tijdje! gr laura
Ik ben zwanger van de 2e maar hier zie je nog amper wat....eerste zag ik rond deze tijd zon beetje...dus ik ben aan t wachten tot ik wat zie
Hoi! Ik ben zwanger van de eerste en bij mij begon ikzelf pas iets heel kleins te zien vanaf een week of 13-14. Tot 18 weken heb ik mijn normale kleding gedragen. Maar je zag pas echt dat ik zwanger ben met 20 weken ofzo... Zie album!
bij al met 4 weken, toen werd mn buik al wat dikker en met bepaalde kleding werd er al gevraagd of ik zwanger was. volgens mij was ik erg vroeg. een echte bolle babybuik kreeg ik rond 12 weken
hoi! het wordt mijn 1e kindje en je begint het nu pas goed te zien door de kleren heen, ben nu bijna 15 weken zwanger, vanaf week 7 gingen mijn darmen ook opzetten maar nu zit er duidelijk een belly onder van mijn baarmoeder, je baarmoeder groeit geloof ik bij een 1e zwangerschap ook pas vanaf week 11 omhoog, dan ga je het zien, liefs
Nou ja hier dan nog geen buikje! Maaqr hoop het wel snel te krijgen natuurlijk! Hoop dat he klopt dat je het bij de 2e of 3e toch eerder gaat zien! Even afwachten dus nog maar!
Dat verschilt echt per persoon. Ze zeggen idd dat je het bij een tweede of volgende kindje sneller ziet, je hebt dan vaak ook een iets grotere buik dan bij de eerste. Ik loop nu aan het eind, maar iedereen die mij ziet denkt dat ik pas 5 a 6 maanden zwanger ben...ieder lichaam is anders he.
Ik zag het zelf al vrij snel, mijn man ook. Heb normaal echt best een platte buik namelijk. Maar voor anderen is het vaak nog van.. is ze zwanger of heeft ze iets teveel gegeten? In bepaalde outfits zie je het ook beter. Met een week of 16-17 zagen anderen (vreemden bedoel ik dan) ook echt dat ik zwanger was.
Bij mijn eerste zwangerschap zag je mijn buik al vrijwel meteen :S Toen ik 11 weken zwanger was paste ik geen een broek meer! Toch zei dat verder niets, daarna ging ie namelijk echt niet snel meer in groei.. Op het eind van mijn zwangerschap dacht iedereen dat ik 24 weken zwanger was... Als ik zwanger ben van de tweede (heeeel snel hopelijk!) hoop ik wel een grote buik te krijgen!
Bij mij begon het pas met 17 weken echt een beetje zichtbaar te worden, maar had ook gewoon een wat dikkere opgezette buik kunnen zijn. Daarna, in week 18, begon er een soort groeispurt... Nu ben ik 22 weken en is het wel goed zichtbaar, maar het valt nog wel mee eigenlijk. De laatste 4 weken ben ik ook 2,5 kilo aangekomen. (Eerste 17 weken 2 kilo in totaal). (Mijn normale gewicht is 69/70kg en nu weeg ik 74,5 ongeveer). Heb ook pas met 16 weken zwangerschapkleding gekocht.
Dit is mijn 2e zwangerschap, of eigenlijk 3e als je de vorige miskraam meeteld. Nou, ik liep dus al met 9 weken in positie broeken... Buikje? Hahha, die van mij is nu al 'enorm'... heerlijk! Iedereen mag het zien hoor!
Dit is heel verschillend per persoon. bij mij ging je het bij ongeveer 12 a 13 weken goed zien en kon ik geen normale kleding meer aan. Het is erg leuk als anderen het gaan zien! Je voelt je dan super trots.
Ik kon bij 8 weken mn broek niet meer aan. Een vriendin van me is 10 weken verder dan mij en ik heb haar al ruim ingehaald Dit is overigens mn eerste zwangerschap