Vorige week een tatoeage laten plaatsen op mijn pols en toen werd ik al gewaarschuwd dat het in de loop van de week zou gaan jeuken...maar HELLLLLP het jeukt zo erg! Ik mag er niet aan krabbelen maar jeetje wat is dat moeilijk zeg....hoop dat het snel voorbij is die jeuk. Zo ik ben het weer eventjes kwijt hahahaha.
Goed blijven smeren met bepanthen of vaseline en niet aan de korstjes zitten. Het wordt binnen een paar dagen echt minder!
Ik moest het smeren met bepanthen zalf van de tattoo shop dus dat doe ik trouw. De korstjes gaan er nu wel rap af moet ik zeggen...helaas zie ik ook wat oneffenheden in de letters en zal ik dus weer terug moeten om hem bij te laten werken. Maar ik had echt niet verwacht dat het zo ontzettend zou gaan jeuken dat is vervelender dan het plaatsen van de tattoo zelf!
Goed insmeren hoor! Dan gaat het het snelst over! Ook ik had wat oneffenheden maar die trokken weg, alles was nog aan het genezen.
Oh weet precies wat je bedoelt, heb 2 jaar geleden een tattoo laten zetten op mijn onderrug. Wat een jeuk had ik zeg, maar idd vooral niet krabben. Ik wreef een beetje af en toe en voor de rest smeerde ik er redelijk vaak vaseline op. Heb trouwens redelijk lang daarna jeuk gehad maar ik ben er nu helemaal vanaf en de tattoo is nog steeds heel erg mooi, Wel jammer van die oneffenheden. Succes ermee.
O dus er is nog kans dat de oneffenheden weg trekken...gelukkig. Je ziet het niet heel erg, misschien dat ik er gewoon te veel mee bezig ben, dat kan ook. We blijven in ieder geval smeren smeren smeren.
hier trokken de oneffenheden ook weg en veel blijven smeren bij mijn eerste heb ik gesmeerd met uierzalf en nu bij de tweede met bepanthen dat helpt zeer geod moet ik zeggen..
Volgens mij is vaseline toch juist niet goed? Ik heb begrepen dat dit de huid juist afsluit,smeer dit in de winter met pekel bij de honden op de kussentjes zodat ze geen last krijgen van het zout. Ik moest bij mijn tattoo's uierzalf smeren,verstikt de huid niet,en is tevens ontsmettend. Succes.
Vaseline mag inderdaad niet omdat het de huid afsluit. Vandaag is de jeuk gelukkig al wat minder omdat er veel korstjes af gegaan zijn tijdens het wassen.