Welk wasmiddel gebruik je? Ik had laatst een fles color reus gekocht, wat een prutspul. De kleuren liepen door en het werd nirt schoon. Nu weer gewoon ariel vloeibaar en alles is weer schoon geworden.
Nu baal ik ect: de ossengalzeep heeft ook niet gewerkt!!:x Ik gebruik eigenlijk altijd verschillende wasmiddelen, nu op het moment dash, is eigenlijk net wat er in de aanbieding is.... Kan het truukje van missmadeliefje nog proberen, maar ik ben bang dat het shirtje dan gaat krimpen.......
Hier krimpen de slabbers en spuugdoekjes niet, maar goed die gaan ook wel altijd op 60/95 graden mee in de wasmachine.
Niet wegdoen hoor! Even shirtje natmaken onder de kraan en in de volle zon leggen. Echt een aantal uur en verras jezelf vanavond . Bij mij gaan alle vlekken er op die manier uit. Zeker op lichte oppervlakken.
Maar de rest van het shirtje is donkerblauw, de opdruk is wit. Ben bang dat het hele shirtje dan verbleekt, en dat zou ik ook zonde vinden.... En moet dit dan buiten of mag het ook binnen. Buiten namelijk geen zon meer vandaag.... Binnen schijnt die wel naar binnen......
Denk dat het met verbleken wel meevalt. Ik heb het nog niet meegemaakt iig. Binnen kan ook, als je buiten geen zon hebt.
Hier staan ook nog wat tips Chocoladevlekken verwijderen | Vlekken chocolade verwijderen | Chocolade vlekken verwijderen met VoorOma.nl Geen ervaring mee, maar misschien het proberen waard?
Ik ben verbaasd, helpt hier bij alle vlekken! De vlek is ook niet een beetje minder? Heb je de zeep? En goed ingezeept? Dan zou ik de zon proberen. Zal wel meevallen met het verkleuren van het blauwe deel.
Heeft allemaal niet geholpen:x De ossengal niet, de zon niet en mijn laatste truukje van de volle melk ook niet:x:x:x Zeep was goed ingesmeerd, en ingeweekt. Het is wel ietsjes minder geworden, maar helaas zie je net nog heel duidelijk