Wat zou er toch zijn...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Meijke, Oct 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Even ZPen dan maar....wat zou er toch zijn... Dochterlief huilt al bijna de hele avond, alleen zingen, voorlezen en rondlopen helpt. In dr ledikantje gaat niet. Ze is zoooo moe inmiddels :(. Zou ze zoveel last kunnen hebben van een tandje? Ik voel linksonder iets geloof ik (of ik wil zo graag de oplossing hebben dat ik me dat verbeeld :)

Ze ligt nu op mij en is rustig, ik hoop dat ze zo in slaap valt.

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    kunnen ook oortjes zijn. Liggen geeft dan een enorme druk, en heel veel pijn. Tandjes kunnen natuurlijk ook. Vervelend he?

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Oorontsteking? maar oorpijn en tandjes kunnen ook samenhangen...heb hier ook vaak getwijfeld of B. nou last van tandjes had of toch ook oorontsteking...maar geen koorts hier dus...

Hier over het algemeen dus erg veel last van doorkomende tanden en dan soms weken lang voordat er überhaupt wat in zicht is...we zijn al sinds de zomervakantie bezig...nu twee tandjes door en even een week rust gehad maar gisteravond begon het al weer....boven is het tandvlees dik. Kan je zoiets zien?? verdikkingen die soms wit zien van de spanning?

Sterkte hee....valt niet mee dat eerste jaar hè?

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat herken ik dat goed.
    wij hebben dit vrijdag gehad. huilen huilen en nig eens huilen. hij sliep ookal 3 dagen slecht. had wat verhoging en vrijdag echt koorts en gisteren was het over. wel moeite met inslapen 3a4 keer wakker maar de nacht is weer redelijk normaal. ik heb het idee tandjes maar zie en voel niks behalve twee lichte strepen bovenin maar die heeft al vanaf 3maand.

had ze geen koorts? je kan ook een zetpil gwven als je denkt dat ze pijn heeft.

5. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Hoi Meijke,

Klinkt als tandjes hoor. Mijn dochter had dat ook op eens. Vooral als je denkt iets te voelen.
    Je hebt er een homeopatisch middeltje voor, weet alleen de naam even niet meer.
    Zijn haar oortjes erg rood? En als je aan haar oortjes komt moet ze dan huilen? Want dan zouden het nog de oortjes kunnen zijn.

Heeft ze iets anders te eten gehad gisteren op de dag? Hier kreeg mijn dochter bijvoorbeeld last van de bloemkool, werkte echt op haar darmpjes.

En volgens mij zit er ook nog een sprong aan te komen?

Mijn dochter had rond de 6 maanden ook in ene weer een dip. Tandjes, steeds meer over op vast voedsel. Zorgde hier ook voor onrustige nachten.

Sterkte ermee, ik hoop dat ze is gaan slapen.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Thanks voor de reacties :). Ze is om 2 uur gaan slapen, daarna 6 uurtjes onder zeil. Geen hele lange nacht dus, maar daarna was ze weer okee. Oortjes zijn het volgens mij niet, ze zit er ook niet aan. Ze maakt wel steeds gekke geluiden (anders dan anders) dus ik denk idd last van haar mondje. Geen koorts gelukkig. Meestal vindt ze tandvlees masseren lekker, maar nu gaat ze huilen als ik dentinox opsmeer, dus vast een tandje. Ze heeft er de leeftijd voor :).

Vandaag overdag heeft ze nu haar eerste slaapje een uurtje gedaan en nu haar tweede slaapje al weer 2 uur. Ze voelt zich vast beter dus :). Straks eens even in haar mond voelen.

One down...31 to go...;)

Share This Page