blokker en kruitvat grrr

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

sorry hoor moet even me frustratie kwijt:x
    wij kregen vrijdag middag de folder van blokker
    zag ik een mooie droogrek staan voor 18 euro geloof ik
    dus mijn vriend gelijk erheen zeggen ze eerst dit is m
    nee zegt mijn vriend van hier heb ik het krantje hij lijkt er wel op maar is kleiner en deze valt na 1x al uit elkaar volgens mij
    zegt ze vervolgens van die moeten nog binnen komen
    dus wij samen erheen en ik vraag het nog eens
    zegt ze tegen mij nee hoor mevrouw die zijn uitverkocht:(
    maar ze had niet gezien dat mijn vriend achter haar stond dus die begon gelijk van waarom zeg je dan tegen mij dat ze nog binnen moeten komen
    en ze wist gelijk niet meer wat ze moest zeggen
    ok we wonen in een achterstandsbuurtje maar volgens mij krijgen we die krantjes extra te laat ofzo
    want bij kruitvat hetzelfde verhaal krijg het krantje binnen vlieg erheen en ja hoor is uitverkkocht:x
    wordt hier wel zo kwaad om he
    we hebben geen auto dus naar een ander filiaal is geen optie
    en op de fiets krijgen we dat soort dingen niet mee

sorry moest het even kwijt

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    vervelend is dat he

Maar een tip, je kan voor kruidvat en blokker je aanmelden voor de online folder, die krijg je dan iedere zondag in je mail voor de komende week!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Marline,

kan me voorstellen dat het vervelend is. En wat raar dat ze in een achterstandsbuurtje de folders later krijgen. Misschien daar eens een klacht over indienen?

Maar wat je kunt doen: je hebt online ook sites waar je folders kunt bekijken.
    Hier heb je een link:

Reclamefolder.nl - Alle reclame folders en winkel actie aanbiedingen

Misschien kun je daar eens tussen kijken aan het begin vd week? (Maandag...)

Succes!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik weet niet hoe het zit bij de blokker, maar bij de kruidvat zijn dingen vaak twee weken in de aanbieding, maar in de tweede week staat het wel weer gewoon in het krantje. Ook beginnen de aanbiedingen op dinsdag maar de (speciale) spullen komen maandag middag (in sommige filialen iig) al binnen en kunnen dan al op gaan.

Succes met koopjes shoppen

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nou heb me ook aangemeld voor die folder via email maar dan zijn ze juist nog niet binnen en hier willen ze niks vasthouden:(

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Misschien een idee om naar de Hema te gaan voor dat droogrek? Ik weet niet of je die in de buurt hebt zitten?

Ligt denk ik meer aan het personeel dat er in die winkel werkt dan aan het assortiment. Ik kan zo pissig worden als ze niet eens moeite voor je willen doen, maar gelijk zeggen dat het artikel uitverkocht is...

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Nou ik woon niet in een achterstandsbuurtje, gewoon in een simpel dorpie. En bij onze kruidvat is ook altijd alles uitverkocht of niet aangeleverd wat in het krantje staat! Vreselijk irritant!!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.853
    113
    Ik woon ook niet in een achterbuurtje, maar in een dorp, maar hier is ook altijd alles uit de folder van kruidvat of blokker uitverkocht. Ze kopen gewoon te weinig in en de kruidvat begint maandag al met het verkopen van de nieuwe aanbiedingen terwijl dinsdag de folder officieel ingaat geloof ik. Ik kijk er al niet eens meer naar want je raakt altijd teleurgesteld.

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik woon ook niet in een achterstandsbuurtje en wij krijgen de folders van Blokker en Kruitvat vaak pas laat op dinsdag in de middag dan wel avond. Als ik dan op woensdag heen wil is het ook vaak uitverkocht.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Paar tips:
    1) Ga het foldertje zelf halen. Even daar vragen wanneer dat de volgende folder binnenkomt
    2) Je moet echt vroeg zijn met die aanbiedingen. Dus meteen de eerste dag dat ie geldt, vóór 12 uur al. M'n moeder heeft hetzelfde met aanbiedingen van de Lidl. Daar moet je voor 12 uur zijn, anders is het op.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ah ladyxochi das wel een goed idee dan weet ik ook gelijk wanneer die aanbiedingen ingaan en kan er dan al vanaf de dag voor dat het ingaat gaan kijken en als de actyie is begonnen om 9.00 al staan

hema zit hier wel in de buurt maar is een stuk duurder

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz heb ik echt geen last van :$ als ik vraag of ze het vast willen houden doen ze het gewoon voor me :D

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vind het hier nogal mee vallen met dingen die op zijn, toch ladyxochi? Heb ooit gedacht toen ik de skippy ballen beestjes zag (weet niet hoe die dingen echt heten) ze meteen mee nam in t volgend dorp. Zo van anders pak ik straks mis bij ons. En toen bleken ze hier ook nog in overvloed te liggen. Zo ook bij de Blokker of de aldi. Enige waarmee ik ooit mis gegrepen heb is bij de aldi de teken tablets. Die waren niet aangelevert zei de meneer maar een andere hadden ze wel. Die was alleen 100,- duurder en ik ben gekke henkie niet ;)

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is trouwens ook afhankelijk hoe de samenstelling van een buurt is hoor. Ik heb dat gehoord van een Kruidvat medewerker. Ik ging er specifiek voor babyspullen heen en dat was op dinsdag inderdaad al bijna uitverkocht. Blijkt dat ze van dat soort producten vaak weinig kregen, omdat ze in een buurt zaten waar weinig jonge gezinnen zaten en vooral veel ouderen.

15. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb bij blokker gewerkt (zaterdagbaantje) en daar klaagden heel veel mensen dat altijd alles zo snel uitverkocht was. Dat kon ik me goed voorstellen want heel veel werd al in de winkel gelegd zodra het binnenkwam en als iedereen dan de folder kreeg was het alweer uitverkocht.

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.871
    5.146
    113
    Home
    als hier de folder van de kruidvat komt en je staat niet meteen voor de stoep dan is het er vaak al niet meer en ik woon in een stad waar er meerdere winkels zijn.. beetje jammer

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    bengeltje kun jij niet voor mij kijken of ze m daar nog hebben ik bedoel die van 12 euro die wasrek

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier zeggen ze zo vaak dat het artikel al uitverkocht is terwijl ze het niet eens binnen hebben gehad , volgens mij moeten ze dat zeggen maar het is gewoon een lokkertje 9 van de 10 keer ...

19. Loe

Loe Niet meer actief

kruidvat heeft de aanbiedingen op zondag al online staan. Blokker weet ik niet zeker. Hier is het ook vaak al uitverkocht.

20. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Bij Kruidvat gaan de aanbiedingen pas vanaf dinsdag in (volgens de folder) maar krijg je de aanbiedingen op maandag ook al mee. Dus misschien een tip om voortaan op maandag al te gaan kijken.

Deel Deze Pagina