Wat doen jullie vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sulley, 26 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Goedemorgen allemaal,

De 1e kerstdag zit er op. Nu lekker met zijn drietjes wakker worden in bed met de tv aan. Gister een hele gezellige middag/avond gehad op de bowlingbaan met eten en bowlen.

De planning voor vandaag is zometeen lekker ontbijtje en in onze pyama's lekker beetje keutelen, filmpje kijken, spelletje doen en heb een berg stokbrood en salades en hapjes dat we de hele dag door wat te eten hebben :D misschien wel ff koffie drinken in een tentje ergens in de buurt maar alleen als we echttttttt zin hebben.

Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij gaan ook lekker een pyama dagje inlassen. Mijn oudste heeft afgesproken om met wat vriendjes online op de Playstation een spel te spelen en de jongste en ik gaan lekker knutselen ofzo. Heerlijk chill dagje dus ;)

Misschien, heeeeeeel misschien een stukje langs het strand wonen ( we wonen aan de kust ) maar net zoals bij jullie moeten we dan echt echt echt echt willen hihi

Fijne dag ;)

3. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Ook gezellig! Lekker met vriendjes en freubelen, heerlijk!

Dat is ook lekker naar het strand. Het punt is dat mijn hoofd wel echt echt wil onder het mom van gezellig maar mijn lichaam zegt geen zin om aan te kleden en te make uppen

Jullie ook fijne dag!

louan en Debaky vinden dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.742
    113
    We houden het relaxed vandaag. Rond 10 uur gaan we met elkaar ontbijten. Oudste twee zijn van het puberaal uitslapen, dus hebben maar een tijd afgesproken om te voorkomen dat we pas om 12 uur aan het ontbijt kunnen :roflmao:
    Dan lekker chillen, filmpje kijken, spelletje doen, wat snacken. Gewoon waar we zin in hebben, heerlijk!

Fijne dag allemaal!

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier vandaag lekker Toos Make up loos :roflmao: Met die wind op het strand zou mijn mascara toch alleen maar uitlopen hahaha.

6. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Wij doen vandaag hetzelfde maar dan met de andere kant van de familie

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik was samen met onze zoon vroeg wakker, samen ontbeten. Man slaapt nu nog en onze zoon ligt er net weer in. Ik ga nu even opruimen, dweilen en de was opvouwen. Dan heb ik dat maar weer gehad.

Vanmiddag gaan we uit eten met de opa en oma van mn man. Vanavond lekker rustig, ik denk dat ik patatjes bak en wat salade erbij. Daarna een rustige avond op de bank.

8. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    wij gaan zo naar money town, even lekker stuiteren.
    En einde vd middag naar mijn schoonouders, cadeautjes / hapjes/ drankjes en gezelligheid.

gister lui een filmpje gekeken en bakkie koffie bij mijn ouders en een klein cadeautjes voor gedaan.

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Gisteren dagje Efteling gehad. Was mega druk!
    Heel gezellig gehad maar nu zijn we wel allemaal moe.

We hadden nog geen plannen gemaakt voor 2e kerstdag moesten eerst maar zien hoe het zou gaan met de kinderen en die liggen dus beide uitgeteld op de bank.

Dus hier word het wachten op de wondzorg voor mij, daarna nog even snel wat groente halen voor vanavond en de rest van de dag bankhangen en vooral veel rusten!

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.151
    113
    Home
    we gaan vanmiddag naar mijn familie als de oudste zich wat beter voelt
    hij heeft hoge koorts en houd niks binnen maar hij wil zo graag weg

we zien wel even nu net wakker ga zo ontbijten met mijn dochter man en zoontje slapen nog lekker

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gister waren we bij mijn moeder met wat familie. We gingen grillen. Was heel gezellig.
    Vandaag zijn we gewoon thuis en doen we niks bijzonders. Ik wil grote boodschappen doen omdat ik anders morgen alleen moet met 2 kinderen en dat zie ik niet zitten.

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Werken zometeen , dochter is bij dr vader vandaag, en dat pyjama dagje word voor ons morgen... verheug me er nu al op

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zondag hebben we kerst gevierd bij mijn ouders, gisteren bij schoonouders. Vandaag hebben we helemaal niks. Misschien dat we vanmiddag nog even naar het bos rijden. Heb nog hapjes voor vanmiddag dus we komen de dag wel door denk ik. Iedereen loopt nu nog in de pyjama. Vanmorgen wel een uitgebreid ontbijt gemaakt, maar verder ga ik niet zoveel moeite doen vandaag :D

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Lekker pyjamadag. Zoontje is nu aan het knutselen. Verder wat spelen met de racebaan, netflixen, tot 19u kinderdingen :roflmao: na 19u dark :)

Caithy vindt dit leuk.
  15. veense

veense Niet meer actief

Man en puberdochter gaan zo naar On your feet, en ik blijf met buikgriep en peuterzoontje thuis hangen.
    Gisteren ook hele dag thuis geweest met ons vieren behalve een blokje om door de wijk. Zondag naar het Openluchtmuseum geweest.
    Net na het nieuwe jaar komen de buren gezellig een avondje buurten.
    Zondag ga ik met de oudste een dagje naar Amsterdam, en ze heeft eind volgende week 2 feestjes en verder doen we niet veel: wennen aan de brugklas heeft genoeg energie gekost. Dus de oudste wil lekker rustig aan doen: veel lezen, met haar broertje spelen en er moet nog een Jurassic world van Lego gebouwd worden is haar planning. Twee weken geen huiswerk is een ongekende luxe!

16. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Gister gewerkt, dus nu een heerlijk dagje keuvelen en slechte kerstfilms kijken.
    Vmiddag beetje in de keuken, de gourmet van vanavond voorbereiden. Mn broertje komt bij ons gourmetten.
    Heerlijk dagje zo!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Schoonouders zouden vandaag komen, maar man en zoon zijn aan het snotteren dus ze hebben afgezegd. Dat vind ik uiteraard heeeeel erg. :thumup:
    Dus we maken er gewoon een rustig dagje van vandaag, gisteren een kinderfeestje gehad (zoontje van de bovenbuurvrouw was jarig) en zoon was zo verlegen dat ik 'm veel in m'n armen heb gehad, dus m'n rug is een beetje gaar nu.

18. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Wij gaan straks met z’n drietjes lunchen, dan gaat mijn vriend even met onze zoon douchen en ik denk dat we daarna een wandeling gaan maken want het is heerlijk weer!
    Als we thuis zijn het eten even voorbereiden en in de avond gezellig eten.
    Als zoontje op bed ligt zetten we wat kleine hapjes op tafel.

19. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    We hebben al 2 kerstdagen gevierd met actief bezig houd programma. Dus ik denk dat we zo de laatste pakjes uit gaan pakken en dat de kinderen lekker de ruimte krijgen om te gaan spelen met hun nieuwe spulletjes.

Vanavond staat een verzameling van kleine hapjes op het menu die ik nog moet gaan maken. Voor de rest even languit :)

20. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Op dit moment zit ik in bed met een kopje koffie en naast mij zit N filmpjes te kijken.
    Straks nog afwassen en rond thee tijd naar mijn ouders.

Deel Deze Pagina