Ladies! Normaal drink ik liters sterrenmix en zoethoutthee of verse kaneelthee op een dag. Alleen worden die nu juist allemaal afgeraden door het voedingscentrum . Althans, max 1 tot 2 glazen per dag. Welke thee drinken jullie tijdens de zwangerschap en wat raden jullie aan als alternatief?
Groene thee of rooibos thee. Maar drink ook veel zwarte thee en ook gewoon sterren in. Gaat geloof ik om je bloeddruk en die is bij mij altijd perfect.
Ik drink van alles. Laatste weken had ik veel zin in kamille en brandnetel thee, geen zin in zwarte thee behalve bij ontbijt. Met zoethout is het oppassen ivm de bloeddruk. Alles kan verder met mate
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap veel gember thee, detox thee (niet om te detox-en), verse muntthee en brandnetel thee gedronken.
Ik drink gewoon de thee waar ik trek in heb. Op het moment alleen zwarte maar toen ik zo misselijk was, was het rooibos.
Let op Clipper thee met aloe Vera is niet geschikt voor zwangere Dit staat namelijk ook op de verpakking