Haha ja die stank houdt ons nu ook tegen. Wonen net in een nieuwbouwwoning met fris gestucte en gevrefde muren. In CP is dat vast al wat langer geleden .
Bij landal heb je arrangementen voor in je huisje, kun je een gourmetplaat en alle brood/vlees/salades sauzen voor 17euro ofzo pp Reserveren! Heerlijk geen stank in je eigen huis! https://www.landal.nl/thema/arrangementen/culinair#filter:eyJhYyI6IjAyNDdDMDhDOUJDRDRCQ0U4NDFDQ0FFNTEwOTMzQkIzIiwiZiI6IiIsInIiOiIiLCJzIjoiMSIsInN0IjowLCJwYWdpbmF0aW9uT2Zmc2V0IjowfQ==
Wij luchten alles goed na het gourmetten, en de bakplaat goed schoonmaken voor je gaat slapen. Het stinkt meestal de volgende dag nog even maar daarna is het wel weg. ik heb weleens met azijn, of geurkaarsen aan gezeten. Maar hielp niet echt qua geur bij ons.
Je denkt dat verder niemand dat doet? En die huisjes stinken toch wel, maar meestal naar natte hond, dus erger zal het niet worden.
We hebben besloten om toch de 24e te gourmetten, dochter vind het zo leuk en met zn drieën zal de stank nog wel meevallen. We laten de hele avond en nacht de ventilatie op maximaal staan en voor we gaan slapen de deur een tijd helemaal open. Ben benieuwd naar de stank overlast .
Wij gourmetten met sinterklaas en kerst en ook wel met kinderfeestjes (iets oudere kinderen), we vinden het zo gezellig! De geur nemen we voor lief en wij hebben zelfs een trap in de woonkamer Ff luchten en klaar! Liever veel plezier en gezellig tijd!
Ze hebben ook arrangementen waarbij je in je huisje mag gourmetten, dus ja, lijkt me dat het veel vaker gebeurd idd.
24 kitchen heeft net een spray uitgebracht tegen gourmet luchtjes.https://favorflav.com/nl/new/foodnews/24kitchen-lanceert-anti-gourmetgeur-spray/ Geen idee of het werkt, zag het voorbij komen en moest aan dit topic denken!
Na afloop wat waspoeder op de warme bakplaat strooien en dat even laten liggen. En inderdaad een paar schoteltjes met spiritus neerzetten van te voren en een nacht laten staan. De volgende ochtend ziet de spiritus niet blauw meer maar donker . Wij proberen ook zoveel mogelijk gebruik te maken van de pannetjes en zo min mogelijk van de bakplaat. Kijk maar eens hoeveel meer rook er daarvan afkomt en hoeveel meer het spettert als de pannetjes.
https://amayzine.com/nl/2019/dit-is-wat-je-nodig-hebt-een-anti-gourmetgeur-spray/?fbclid=IwAR2iL0YEenDv4FfMUA3oYUkk6dgAfpSONiAIKV4-onCU22NEyCT243LQCHM
Oke dames, we zijn er uit. Wij gaan voor de pizzarette. Dat schijnt minder te stinken dan gourmetten. Allemaal hele fijne feestdagen gewenst!!
Ik vraag mij echt af hoe het bij mensen nog dagen naar gourmet kan ruiken?? Sowieso vind ik het niks meer ruiken dan na gewoon koken. En ik rook vanochtend niks meer nadat we gister avond de gourmetplaat aan gehad hebben.
Ja snap ik ook niet helemaal. Wij ruiken het de volgende ochtend nog wel, maar even raam open en het is weg. Het is niet alsof die geur daarna in al je meubels en gordijnen oid trekt en je het nog jaren ruikt.
Nou bij ons ruik je het nog echt wel de volgende dag en zeker meer dan koken, maar ik stoor me er niet zo aan. Even goed luchten en goed schoonmaken en dan is het wel weg. Ligt er misschien ook aan of je alleen de pannetjes gebruikt of ook vlees op de plaat bakt (Wat wij wel doen).