hallo ik heb even en vraagje hebben jullie een idee hoe nierbekkenonsteking voelt ik voelde me gister niet zo lekker dus was ik naar bed gegaan, toen ik wakker werd had ik zo'n ontzettende pijn in me rug het zit onderin me rug het gaat naar me heupen toe en naar me bekken * dit herken ik van me vorige zw* ik had opeens hoge koorst en misselijk en koud en zweten en rillen ik kon vananacht niet slapen omdat ik niet normaal kan liggen! ik heb geen pijn met plassen en ik ben ruim 7 weken zwanger is dit gewoon een griepje of wat anders ? dank je wel alvast
Hoi Hoi, Heb 1x nierbekkenontsteking gehad en was erg pijnlijk (rug), wist niet meer hoe ik moest liggen/ zitten staan etc. daarbij ook wat verhoging, had ook geen pijn met plassen enzo. Gewoon even dokter bellen en urine laten nakijken dan weet je het zeker. Beterschap!
ik zou ook even je urine laten checken ik heb nooit pijn m et plassen alleen wat last van mijn rug maar heb het zo vaak gehad dat ik het niet meer zo voel.. koorts, moe en die pijn kan er wel op duiden dus wel even laten checken want dan heb je vaak al langer klachten ..
Ik heb dik 8 weken in het begin van de zwangerschap ermee rond gelopen, ook urine laten controleren zowel geen blaasontsteking als nierbekkenontsteking (wat ik dus ook dacht) en nu blijkt wel dat het kindje zich helemaal achterin heeft genesteld destijds.
Ik zal het voor de zekerheid altijd controleren. Ik ben er zelf ooit te lang mee doorgelopen en de gevolgen waren niet prettig (zachtjes uitgedrukt ). Je hoeft trouwens geen pijn bij het plassen te hebben om een blaas of nierbekkenontsteking te hebben. Plasje controleren is zo gebeurd!
bedankt meiden ik kijk het nog even aan omdat met paracetamol het aardig te doen is. als het erger word ga ik zeker naar de dokter ik moet zeggen dat ik mezelf er niet eens toe kan zetten omdat een plasje te laten controleren en daarbij mijn dokter is ook niet echt makkelijk! je moet maar op het spreekuur komen! dank jullie