Ten eerste door het niet "klussen" te noemen.... Man man wat klinkt dat onaantrekkelijk Ten 2e... houd het spontaan... laat het geen moetje worden... Geloof me na 29 maanden MOETEN klussen is er geen reet meer aan en verdwijt echt heel je libido... (bij ons gelukkig niet omdat we het spontaan houden, maar een bevriend stel van ons gaat het heeeel anders... die zijn 30 maanden bezig en klussen op de klok...)
Haha...tip= drink lekker een roseetje en wees gewoon geil. Wij zitten nu in ronde 7. Tussendoor ook een miskraam gehad. Enorm verdrietig geweest. Nu echt even een stapje terug genomen in het hele bezig zijn met zwanger worden. Ik drink een roseetje, daar wordt ik al lekker horsig van. En gewoon lekker sexen. Lukt het, dan lukt het en zo niet dan niet. Zodra je eventuele innesteling komt , kan drank pas kwaad, dus dan stop je gewoon gelijk met drinken en dan is het afwachten. Het is af en toe moeilijk, maar even loslaten is denk ik erg belangrijk. Anders draait het alleen nog maar daarom, terwijl sex ook iets heel leuks moet zijn. Het moet geen moetje worden. Succes meid!
Bij ons is het ''de eerste keer'' raak geweest, maar wij hadden ook al snel van jemig:x dit is niet leuk meer. Maar daar heb ik al snel wat aan geprobeert te doen, wat voor jullie werkt is natuurlijk het beste, maar voor ons was dat minimaal 2dagen en maximaal 4dagen ertussen houden en de eerste en laatste week van m'n cyclus leggen we er niet zoveel druk op. Hij was het al snel zat zodra ik zei zullen we even klussen voor het geval dat? Dus een inderdaad een goeie tip dat mannen dat niet graag horen. Als ik er geen zin in heb (en ik zie hij ook niet), dan fris ik me snel op en trek een van m'n leuke babydolls aan (voel ik me ook wat leuker door) en ga op het bed liggen, moet je eens zien hoe snel het bij hem omslaat als hij binnenloopt en je zo ziet liggen Ik wens iedereen een snelle positest en veel plezier tot die tijd.
het is misschien makkelijk gezegd, maar ik denk dat dit echt waar is niet zo focussen op je eisprong en vooral niet tegen je partner zeggen wanneer de eisprong is onze 3 kindjes zijn verwekt toen we lekker ongestresst bezig zijn geweest en niet omdat we moesten, trouwens ik heb het nog nooit gedaan omdat het moest deze derde zwangerschap hebben we 3 keer sex gehad en 1 ervan was dus raak
ik wist natuurlijk de eerste keer ook niet of ik wel of niet snel zwanger zou raken en ik lees van meerdere dames dat ze een heel traject hebben afgelegt om zwanger te raken en het niet lukte en toen ze zoiets hadden van ik wil dit niet meer spontaan zwanger raakten , dit is zelfs gebeurt bij 2 mensen uit mijn vriendenkring ik besef heel goed dat het niet voor iedereen even makkelijk is om zwanger te raken hoor, maar ts wilde een tip en die heb ik haar gegeven
tja het is misschien makkelijk gezegd. maar ik heb vanaf een bepaalde dag tot aan ms om de dag sex gehad, maanden zonder resultaat, dat doen we dus niet meer! als ik een keer geen zin heb, doen we het niet.. zorgen er wel voor dat we 2/3 keer in de week nu vrijen