Tips om het wiegje mooi op te maken.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb een wiegje in de vorm van een ledikantje, maar dan kleiner en wit. Met een hoge voor en achterkant.
    Bij ons vorige kindje een Vellux wiegdeken gebruikt en daar een paar katoenen hoezen om genaaid.
    Bij nader inzien vond ik de wiegendeken van Vellux te klein. Met bewegen van de baby raakte hij steeds los. Ik vond hem ook niet mooi genoeg om kaal met lakentje te gebruiken.
    Nu wil ik het graag helemaal anders, maar zie door de bomen het bos niet op internet.
    Ik zie fantastische (dure) Klippan dekens, maar weet niet welk lakentje erbij te nemen. Maar ook mooie spullen van Cottonbaby.
    Maar ik weet gewoon niet wat ik moet en hoe.
    De spullen zijn vaak zo duur.
    Net zag ik een witte katoenen gebreide deken bij Hema in de aanbieding, maar kon geen leuk lakentje vinden.
    Echt stom dat ik bij een derde kindje niet eens weet hoe je de wieg leuk opmaakt;) Ik hou van een beetje nostalgisch en niet te felle kleuren...
    Zijn er mensen met tips of leuke foto's?

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb voor het ledikantje en wiegje een ecru en wit dekentje gehaald bij kruidvat en babydump .
    lakentjes heb ik zelf gemaakt of bestaande lakentjes gepimpt met n strook stof in mijn gewenste kleur en de naam erop gestreken met strijkfolie .

Deel Deze Pagina