zijn dit doorkomende kiesjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door littlemama, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemama

littlemama Actief lid

28 okt 2008
    141
    0
    0
    de laaste paar dagen is iris erg onrustig wat betreft slapen .
    snachts wordt ze opeens jennelig wakker en ze valt moeilijker in slaap als normaal
    verder huilt ze sneller en is ze sneller geiritteerd.
    haar ontlasting is rood bruin en iets zachter als gewoon .
    ook haar vagina is door ontlasting geiriteerd en rood (smeren smeren smeren )
    nu vroeg ik me af of er dan kiesjes aan zitten te komen en hoelang het nu duurt voor zon kies door is .

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik denk het wel. Vera heeft rond die tijd het begin van vier :confused: kiezen gehad. Na drie maanden waren ze eindelijk helemaal door :rolleyes:

Ze had vanmorgen eindelijk pas weer normale ontlasting *vreugdedans*

Sterkte.

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Klinkt inderdaad als kiesjes. Ons dochtertje heeft precies hetzelfde. Overdag merk je zo goed als niets, maar als ze 's avonds in bed liggen, vaak jammerig, jengelig en inderdaad snel rode billetjes. Wij deden dan eigenlijk direct dentinox opsmeren en voor het slapen gaan een paracetemol tegen de pijn. Verder voor de billetjes schoonmaken washandje met lauw water gebruiken, géén billendoekjes (deze zijn vaak geparfumeerd of bevatten ander 'bijtend' spul) en sudocreme erop smeren en vaak verschonen. En als ze gepoept heeft direct verschonen.

Succes! Ik weet dat ons meisje zo goed als geen last heeft gehad van het doorkomen van haar tandjes, maar de kiesjes...daar had ze toch wel heel veel last van. En met de kiesjes kan het ook lang duren. Soms lijkt het wel alsof ze er 2 weken last van heeft.

Deel Deze Pagina