Hallo damens, Ik heb sinds een paar dagen al last van een gek onderbuik gevoel .. Sinds donderdag een schimmelinfectie die ook al behandeld is, maar nu is het nog steeds aan het zeuren. Blaasontsteking is ook al uitgesloten, kleintje ligt al sinds 30 weken ingedaald, ben een beetje ten einde raad?! Wat denken jullie? Liefs!
Wat versta je onder een gek onderbuikgevoel?? Kramp, steken, kriebels? Is het constant of komt het af en aan of als je ineens beweegt (bukt, omdraaid in bed)?
Het is als ik loop, opsta en soms als ik me omdraai in bed. Het voelt aan als kriebels en dan ineens slaat het om in een steek lijkt het wel
Dat kan zijn dat je last hebt van het kopje in je bekken, ik merk dat soms ook wel en kan echt venijnig zijn
Misschien is de schimmelinfectie nog niet helemaal weg. Ik heb er momenteel ook 1 sinds ik aan de ab ben en ik snap wat je bedoelt met dat gekke onderbuik gevoel. Misschien nog even laten checken?
Hai meiden, Ik heb sinds gister avond last van mijn rechterzij, ik heb hier een zeurend gevoel. Vannacht en vanmorgen was het weg en nu voel ik het weer. Ik ben 10 weken zwanger. Iemand hier ook last van of weet iemand wat het kan zijn.. Groetjes