tips om je huis snel te verkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Nou het is zover ons huisje in Utrecht staat op Funda en het bord plakt parmantig aan het raam. We gaan verhuizen!!

Maar hoe kan ik er zelf voor zorgen dat mijn huis bij meerdere mensen onder de aandacht komt zonder dit geheel aan de makelaar over te laten. Achteruit zitten en de makelaar zn werk laten doen is een optie maar ik wil graag originele ideen die geen geld kosten waardoor ik mn huis een beetje laat opsteken van de overige 15 die hier te koop staan :p

Opzich is het een top huisje in een nette buurt wat je niet vaak tegenkomt in Utrecht en alle appartementen om ons heen worden verkocht dus dat wil ik ook!!!

iemand tips?

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ook op hyves zetten? en veel vertellen? bij moeders op kdv psz etc... orginele ideeen kosten meestal geld:D

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ook een poster voor je raam plakken met leuke plaatjes van hoe het er binnen uitziet met je telefoonnummer erbij. Als mensen dan voor je huis staan kunnen ze gelijk bellen en eventueel snel komen kijken. ( als je dat wil natuurlijk)

Zo hebben wij wel mensen gehad die zo kwamen kijken. Gewoon op een zondag.

4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

leuk idee maar we zitten helaas op de 3e verdieping en mensen lopen hier niet standaard langs het is geen route en heel rustig. alleen bestemmingsverkeer zeg maar... dus geen optie voor ons helaas.

5. noukie89

noukie89 Niet meer actief

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O dat is jammer.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik lees mee. Ons appartement staat al bijna 1,5 jaar te koop.

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Marktplaats, hyves, Facebook, twitter, forums, briefjes in de supermarkt.

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde ook al bijna 1,5 jaar *zucht* we hebben er zelf inmiddels al een hoop aan gedaan, 2x nieuwe foto's, muren wit geverfd en 2x in prijs gezakt maar helaas.
    Ik lees dus even mee;)

Wij hebben trouwens laatst van onze makelaar een taggle code gehad die je op je hyves/facebook etc kunt zetten zodat veel mensen het kunnen zien.

Veel succes iig ik hoop dat je het snel mag verkopen!:)

10. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Meedoen aan de tv-makelaar of huizenjacht ;) Succes met de verkoop!

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wij staan 1 jaar te koop dus lees ook mee.

12. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral een reële prijs vragen en niet te hoog. Mensen denken nu langer over hun aankoop en vinden prijs belangrijk. Interieur stuken is leuk maar de kritische koper kijkt er echt wel doorheen als er wat oudere verf behang op hangt.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Klopt! Wij hebben het er samen wel vaker over gehad! ;)

Maar een tijdje geleden schreef je dat jullie een kijker hadden? Is niks geworden dus?
    Wij zitten nu al sinds juni vorig jaar zonder kijkers.. :(
    Zeeeeeeeer deprimerend.

Wat wij nu hebben gedaan aan het huis:
    Alle muren en plafonds wit geverft, kozijnen etc opnieuw voor de zekerheid geverft, nieuw badkamermeubel, nieuwe douche set, 3 keer nieuwe foto's laten maken, nieuwe vloer in de waskamer en op marktplaats gezet.
    Ben er een beetje klaar mee! ;)
    En de makelaar blijft maar zeggen: Ach, het trekt vanzelf weer aan...
    Kan het niet meer horen!!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Haha ja we komen mekaar iedere keer weer tegen,jullie dus ook nog niet verkocht:(
    Nee we hebben wel een aantal kijkers gehad de laatste tijd maar helaas allemaal zonder resultaat..
    Marktplaats hebben wij idd ook al een keer gedaan.
    En idd heel frustrerend die woorden van de makelaar!

15. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook al 14 maanden, ben benieuwd met welke geweldige tips iemand nog komt.

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Idd misschien foto's bij de supermarkt hangen?

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Flyeren in de buurt.
    Soms zijn er wel eens mensen op zoek die bij elkaar in de buurt willen wonen.

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh balen zeg!!!
    Maar dat lijkt me nog altijd beter dan gewoon helemaal geen kijkers..
    Hoeveel hebben jullie er nu gehad?
    Heb liever weer heel wat kijkers hoor.. ben dit echt zat.
    Heb het idee dat we hier over 50 jaar nog wonen.
    De verkoop lijkt zo onwerkelijk... soms denk ik echt dat we hier niet meer wegkomen.
    Ik zei al tegen mijn vriend, als we dit ooit nog verkopen, gaan we savonds uiteten en proosten we er flink op!!!:cool: ( lijkt nog zo ver weheeeg )

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zoveel herkenning! Hier denk ik ook vaak dat we er niet meer wegkomen;) Kerst 2009 riep ik nou dit zal misschien de laatste kerst hier zijn, afgelopen kerst heb ik mn mond maar gehouden:p
    Ja kijkers is natuurlijk beter als geen kijkers al ben ik het spuugzat iedere keer weer je huis aan kant en om dan vervolgens weer teleurgesteld te zijn omdat het weer niets is geworden.
    Ja wij gaan ook echt een feestje vieren hoor als het hier zover is!:D
    Hoe gaan de andere app in de buurt? Nadeel hier is dat er ook veel kale app. zijn die zo uit de verhuur komen. Ze zien er niet uit maar zijn wel goedkoper en mensen willen vaak toch helemaal naar eigen smaak inrichten merk ik.

Nog even een tip voor TS, kijk eens of je makelaar meedoet met kijkmijnhuis.nl. Die van ons wilde daar helaas niet aan meewerken want zou ze ieder jaar 250 euro kosten!!:$ Nou nou wat een flink bedrag voor een makelaarskantoor zeg, maar nee ze wilden het niet ze hebben immers nu de taggle codes;)

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Snoopy, dat is dan weer het nadeel idd.
    De andere appartementen in de buurt gaan hier zoals jij ook zegt, de goedkope gaan goed.. Die moeten vaak ook volledig worden opgeknapt en zijn zo 15.000 goedkoper.
    Maargoed, we blijven duimen!!
    Er zal toch wel ooooooit iemand komen denk ik dan.

Zijn jullie al eens in de prijs gezakt?

Deel Deze Pagina