tips om je huis snel te verkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Snoopy, offtopic, maar heb even op je site gekeken.. Wat een mooi dochtertje hebben jullie ! Echt een droppie:D.
    Ze doet me qua lach etc erg aan mijn dochtertje denken.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja we zijn al 2x in prijs gezakt, zijn begonnen met 167.500 en zitten nu op 159.000;)
    We blijven zeker duimen ooit moet het gewoon lukken!:D

En dank je wel:)

3. Lotuz

Lotuz Lid

28 dec 2010
    64
    0
    0
    Assistent makelaar
    Wageningen
    Probeer je huis te veilen.
    Houdt een individueel open huis (niet tijdens een nationale open huizen dag)
    Adverteer gericht, wat is de doelgroep van jouw woning en zoek die op via advertenties of sociale media
    Laat 3d plattegronden maken, zo krijgen kopers een beter idee wat ze met jouw huis kunnen.
    Laat je makelaar alle maximale mogelijkheden uit Funda halen zodat jouw woning "hoger komt te staan op Funda". (denk aan video, plattegronden, 360graden foto's)

Misschien heb je er iets aan?

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hier wel een tip voor de eerste keer dat de kijkers komen. Wij hebben het hele huis opgeruimd en alle overbodige rotzooi weg gehaald. We zijn dagen bezig geweest om alles aan kant te maken, bij te schilderen, foto's weg te halen. We hebben op de dag zelf de honden ingeladen en alle huisdierensporen weg gehaald. Ook heb ik een homespray gekocht met appeltaartenlucht en de radio op een lounge zender gezet.

Mensen verklaarden ons hardstikke voor gek, maar het huis is wel na de eerste bezichtiging verkocht voor bijna de vraagprijs.

Dus echt de moeite waard.

5. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Meedoen aan de open huizen route. Ons huis staat ook al 1,5 jaar te koop. Morgen hebben we een 2e bezichtiging (1e was dus op de openhuizenroute :)).

Deel Deze Pagina