Hoi, We hebben gisteren een nieuw dressoir voor in de gang gekocht, zodat eindelijk onze schoenen eens netjes zijn opgeborgen Nu had ik op het oude dressoir wat dingen staan, maar die vind ik niet meer passen bij deze nieuwe. In de kast heb ik nog een paar hele mooie karaffen gevonden en die wil ik neerzetten, maar zo vind ik het nogal kaal. Hebben jullie nog leuke tips om de karaffen te decoreren? Foto's zijn ook altijd welkom.
Als je er een aantal hebt, zou ik deze sowieso bijelkaar zetten (misschien op een mooie schaal of dienblad?) kan je er (kunst)bloemen/takken instekken en er van die geurzakjes om hangen (om één of twee). Je hebt ook van die canvas hoesjes waar je normaal een windlicht in kan zetten. Helaas geen foto...
Ik heb er geen foto meer van maar ik had er een soort onderzetter onderliggen die van die touwtjes is gemaakt. Klinkt heel vaag maar is een beetje hetzelfde idee als hoe die houten hartjes zijn gemaakt. Dus krisksras doorelkaar met allemaal gaatjes ertussen. Maar dan van touw in een platte ronde onderzetter. Daarbovenop de karaf met water met kleurstof erin. Ervoor twee wijnglazen met de steeltjesover elkaar heen zodat de voetjes links en rechts van de karaf liggen en wat foam bloemen hier en daar.
Bedankt voor de tips. Ik heb uiteindelijk een dienblad mooi opgemaakt met 3 karaffen en mooie bloemen.
Ik heb ook weleens gezien dat iemand daar hele leuke, fris van kleur een soort "jasje" voor had gehaakt Zag er heel gezellig uit!