hoi hebben jullie tips om meer ontsluiting te krijgen voor de bevalling ik weet dat ik nu 1 cm ontsluiting heb en ben benieuwd of er oefeningen zijn of iets dergelijks om meer ontsluiting te krijgen
Ik ging in de autorit naar het ziekenhuis ineens 4.5 cm omhoog, ik heb mij dus voorgenomen de volgende keer een stukje te gaan rijden haha. Dus ja, of het hielp, de vk hoorde het vaker. Je kunt het proberen Ik bleef toen na 6 uren hangen op 0.5 cm, door voor de ruggeprik en daar aangekomen 5 cm. Heel veel succes!
Voor dat ik ingeleid zou worden, zou ik de volgende dag een ballonkatheter krijgen. Ik moest veel lopen, en trap op en af lopen. Khad 1cm ontsluiting gekregen. Waardoor een ballonkatheter niet meer hoefde. Of het heeft geholpen geen idee
Bah seks moest ik hoogzwanger dus echt niet aan denken. Holy moly ga weg met dat apparaat dat er voor heeft gezorgd dat ik er een kind uit moest krijgen!
Heb je al weeen oid? Zo niet werkt sex en vrouwenmantel. Verder niks.. strippen zal je vk denk ik nog niet doen?