Ik wil graag een een garage kopen voor Finn. maar ik zit nu ff op internet te kijken, maar er zijn er zoooo veel! Welke hebben jullie en bevalt ie goed? Sommige zien er namelij heel erg klein en pietepeuterig uit.
Wij hebben een houten Van Dijk garage met lift, kleinere garagebox (voor een auto) en 2 verdiepingen. Hier passen ook de wat grotere auto's in en hij is superstevig. T's grote zus speelt er heel veel mee. En T's papa ook NB Met stevig bedoel ik dus dat T erop kan staan.
wij hebben er een van Little People. Deze heeft ook geluidjes (maar niet overdreven veel). erg degelijk, geschikt voor kleine en grotere auto's. er zit een soort scharnierpunt in het midden, zodat je de garage in 2 vormen kan 'buigen' een langwerpige en een meer vierkantere garage. het is een tweedehandsje van mijn broer zijn kids, maar hij is nog super (dus 'hufterproof')! zeker een aanrader dus.
Ik heb er ook 1 van Little People, echter zonder geluidjes etc. Maaaaaaar mijn zoontje vind m erg leuk!
Ik heb de ouderwetse fisher price garage van vroeger. Met een bel. Gekocht via MP. Zo eentje waar mn man vroeger ook mee gespeeld had. Mn zoontje had eerst zo'n nieuwe little people garage met de groene lift, maar die lift is zo zwaar dat ie daar niet mee overweg kon. Uit frustratie gooide hij steeds de garage door het huis. Het was wel een stevig ding. Mijn tip is probeer de liftjes goed uit of deze ook voor kleine kinderhandjes bedienbaar zijn.
wij hebben deze van mij van vroeger. Mijn zoon speelt er heeel veel mee (hij is net 2). De lift kon hij niet meteen bedienen (sinds een half jaar nu of zo). edit: hij is trouwens niet kapot te krijgen geloof ik. Mijn zoon gaat er nu niet bepaald zachtzinnig mee om...
mijn ouders hebben die oude ook nog, is inderdaad niet stuk te krijgen en al bijna 40jaar oud! timo vindt hem ook geweldig
Geweldig om te zien, die foto van die oude garage! Mijn schoonmoeder heeft deze ook van zolder gehaald en dat ding is ook 30 jaar oud! Super, niet kapot te krijgen!
Hey, wij hebben precies dezelfde! 30 jaar oud! heerlijk, wat nostalgie in huis... mijn kinderen kunnen er zich prima mee vermaken en idd... niet kapot te krijgen.
jaaaaaaaa, ook wij hebben de oude garage van FP. Is nog van onze oudste zoon geweest, en nu speelt nummertje drie er dus ook weer mee. Superblij dat ik het ding nooit weggedaan heb!