Tips om morgen te gaan doen ..

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    voor kleinere kinderen is het misschien best indrukwekkend, maar ik vind dat er weinig attracties zijn enzo, en dat zwembad stelt, op de glijbanen na, niks voor.
    En zulke kleine kindjes mogen niet van die glijbanen...

Wij waren toen buiten het hoogseizoen, alle attracties gedaan om en om en met Tygho, waren binnen 1 uur het hele park door geweest..

2. Voor een dagje vind ik Duinrell best okay hoor! Je bent alleen best snel door alles heen.. Ik ga liever naar de Efteling (hoeraaaa volgende week zondag! :D), Walibi en Drievliet staat ook hoger op mn lijstje, maar ik vind het geen kwelling om een dagje in Duinrell door te brengen!

3. namya

namya Niet meer actief

je hebt in den haag de uithof

daar kunnen volwassenen en kinderen hele leuke indoor activiteiten doen , muur klimmen, springkussens, je hebt er een indoor schaatsbaan en sneeuwheuvel......

ik las de misschien wel naar wassenaar moest gaan dus dan kan den haag ook wel toch?!?!?

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@guppie: Ik zelf heb ook echt een schurft hekel aan die ballen bak maar als zolang die kleine het naar zijn zin heeft vind ik het wel best ..

@Namya: Dat klinkt ook wel leuk .. kan ik eindelijk na jaren mijn schaatsen weer gebruiken ;) ... Die ga ik zeker ff door geven :D thanx ...

5. chantal1984

Nou Schoonmoeders heeft beslist en we gaan zo naar Duinrell

Ze zei '' Ik wist gisteren eigenlijk al dat we dat gingen doen ''

Waarom laat die uit de pot gerukt irritante ouwe soepkip mij dan de hele dag zoeken naar uitjes ???? aaaaaaa :x:x:x

En dat irritante schoonzusje van me wilde pas om 11 uur 11.30 hier weg gaan... Nou das lekker gezellig we doen er naar Rotterdam alleen al een half uur over dus laat staan hoe laat we dan in Duinrell zijn .....

Is het nou vreemd dat ik dat dan zonde van mijn geld vind ?

Met veel pijn en moeite hebben we nu om 10 uur afgesproken, vind ik nog laat maar goed, word enorm gezellig vandaag :x;)

Nou dat word me dus de hele dag weer vervelen pfff ...

Maar meiden iig bedankt voor de tips, er zitten leuke tussen die we zeker een keer gaan doen :D

6. tulip

tulip Niet meer actief

veel plezier he chantal;)

7. chantal1984

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Zal duimen dat het droog blijft, dan hebben we hier vast ook goed weer :D @ Zoetermeer.
    Trouwens Piratenland is zo suf, ik weet niet of het in de tussentijd veranderd is maar was daar in 2005 met mijn 2 kadokinderen en die keken me echt aan van "is dit het?", een grote tennishal die voor 1/3 gevuld is met een soort ballenbak achtig iets en 1 grote glijbaan. De wc's zijn te goor voor woorden evenals de keuken.
    Ik denk dat Duinrell nog niet zo'n slechte optie is ;).
    Probeer dr wat van te maken vandaag!
    (Zet je schoonmoeder ff in de achtbaan ofzo, "nee ma die gaat niet hard" :D whaha)

9. chantal1984

Nou we zijn geweest en ow ow ow wat was het gezellig ;)

M'n schoonzusje wilde toen we daar aankwamen gelijk wat gaan eten ( we waren er namelijk pas om 12.00 ) Wil ze lekker na tafelen want het is zo koud buiten, JA DUUUH .. Mijn vriend die kleine en ik hebben snel ff een boterhammetje gepakt en zijn lekker verder gegaan ... Vond het park in vergelijking met wat je voor intree moet betalen echt absurd hoog want zoals hier al een paar zeiden je bent er zo doorheen en het stelt niet voor ...

Heb uit frustraties mijn schoonmoeder mee genomen in de water splash zonder overkapping " Je word niet nat, echt niet '' :p ... Zeiknat kwam ze er uit hahaha ...

Toen ik in het zwembad aankwam kwam ik er achter dat ik de zwembandjes was vergeten voor die kleine dus mijn schoonzusje gaat vragen wat ze kosten en komt met open mond terug '' Chan het is zoooooo duur echt te aso voor woorden ''' ik denk minstens dat die dingen 20 euro kosten ofzo aan haar reactie te zijn dus ik vraag hoeveel ze kosten zegt ze '' 3.50 euro '' ... :( ... Sorry hoor maar 3.50 is in mijn ogen goedkoop, tuurlijk is het ff zonde omdat je het zelf mee had kunnen nemen maar ik had geen zin om met die kleine in het kikkerbadje te blijven zitten want hij wilde van de glijbanen en dat kon alleen als je zwembandjes om had dus ik gehaald en zij is de hele tijd in het kikkerbadje geweest met een kind van 4 en eentje van 2.5 ... Gezellig joh 2 uur lang ;) ...
    Kom ik op een gegeven moment terug zie ik wat bruins in het kikkerbadje dus ik hou die kleine van mij er al uit, blijkt die kleinste van mijn schoonzus te hebbben zitten poepen in het kikkerbadje ... GATVER wat vind ik dat ranzig zeg, '' Heb ie geen zwemluier aan '' .. Zij: '' Nee doe ik nooit, waarom ? nu word ze toch gelijk schoon '' ... Gatver dat vind ik zo ranzig .. dus ben gelijk weer naar het diepe gegaan ...

Zijn we eindelijk klaar met zwemmen en het was inmiddels een uur of zeven dus die kids waren moe en hadden honger, dus wij ( mijn schoonouders, vriend en ik ) zeiden kom dan rijden we ff naar de mac ... Neeee absoluut niet want ze ( schoonzus ) wilde meteen door terug naar huis rijden en niet nog ff ergens stoppen, dus ze kwam met het idee om op het plaza plein van het bungalow park wat te gaan eten, geen probleem op zich maar ze weet dat ik aan het lijnen ben dus ik zeg ik hoef geen patat ik haal wel ff een broodje bij La Place, ze keek me aan alsof ik iets heel vreemds zei .. :$ .. Uiteindelijk hebben mijn vriend en zoontje hun patat gehad dus mijn vriend zegt zullen we buiten gaan zitten ( zonnetje scheen ) want het was een grote rokershol daar binnen, het zag gewoon blauw als je naar binnen liep ... '' Nou wij blijven binnen zitten '' .. Mijn vriend '' Blijven jullie lekker binnen zitten zeikerd '' ... Mijn schoonzusje zeikt altijd tegen alles en iedereen als ze roken in de buurt van kinderen maar in die ruimte blijft ze wel zitten .. Pfff ...

Rijden we weg, geen dag zeggen oid en we namen mijn schoonvader mee in de auto en zij mijn schoonmoeder dus ik denk die zegt straks thuis wel gedag, nee hoor we komen aan ze gooit mijn schoonmoeder er uit en rijd weg :(...

Zucht ..... Word stront ziek van haar pff .... Vanmiddag komt hier de Giro d Italia door de straat dus gaan we ff kijken maar hoop dat zij er niet bij is ;)

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het ff kwijt .. Hahahahah :p

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou, dat klinkt zo te horen als de ideale schoonzus. NOT! ;)

11. chantal1984

nee niet echt nee .. Hebben ? .. Je krijgt er een gratis zwager ben en twee onopgevoede irritante kinderen die niet willen luisteren ..

Koopie toch ;) :D

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Wow dat klinkt echt als een super gezellige dag ;)
    Lekker zo'n schoonzusje

13. chantal1984

Nou het was echt super mega toppie gisteren :D

NOT :x ...

Gelukkig heeft die kleine het naar ze zin gehad maar ik ga dus echt niet meer met die malloten weg ... ;)

14. namya

namya Niet meer actief

he gadver wat een viespeuk je schoonzus

gelukkig heb je het leuk gehad, volgende keer zonder aanhang maar alleen met je eigen gezinnetje

15. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Die splash heeft toch wel 1 glimlach op je gezicht kunnen toveren? :D?
    Trouwens wil ik ff zeggen dat ik het superknap vindt dat je niet gezwicht bent voor een patatje etc, zeker als je niet happy bent op zo'n dag is het toch altijd extra moeilijk.
    Knap meid!

16. chantal1984

Heb in mijn broek gepiest van het lachen, kwam niet meer bij :D ...

En thanx meis, heb het ff moeilijk gehad maar wilde niet toegeven aan die zeikerd dus dat heeft me ook zeker weer houden om toch een patatje te nemen ...

Deel Deze Pagina