Ik heb 18 januari ene gatric bypass operatie gehad. En nu blijk ik opeens al bijna 8 weken zwanger Iemand ervaring mee met te snel zwanger na gbs?
Oh jee dat is wel heel snel! Heb je het ziekenhuis al gebeld? Je zult wel onder strenge controle komen en vooral vaak bloed moeten laten prikken. Welke vitamines slik je? Hoeveel val je nog af? Je kunt geen fit for me ofzo meer slikken vanwege je vitamine a dus let daarop.
Hoi, ik heb in mei 2012 een gastric bypass gekregen en heb door allerlei complicaties en een her ok 2,5wk in t ziekenhuis gelegen. Toen ik thuiskwam bleek ik zwanger van onze tweeling. Grote paniek,maar eigenlijk nergens voor nodig. Heb 2 gezonde meiden op de wereldgezet. Bloedcontroles waren iets vaker, maar verder viel t wel mee
Ik heb in Jan 2009 een GBP gekregen en idd zoals boven mij beschreven; je controles bij de internist en verloskundige/gynacoloog zijn wat frequenter. Ik ben gewoon onder behandeling bij de VK maar moet wel bij bepaalde weken op controle bij de gynaecoloog voor groei echo's.