Na een miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door LittleMeStphnie, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo, Ik heb vorige maand ongeveer iets langer terug een miskraam gehad. nou werd ik 3 a bijna 4 weken later gewoon weer netjes ongesteld. kan het zijn dat de menstruatie nu langer duurt dan dat het normaal is door die miskraam. ? ik heb zeker mijn ei gevoeld maar nu een week lang al heb ik sympthomen.
    *Grotere borsten met striemen daardoor.
    *Gevoelige tepels heel erg.
    *Steken in mijn liezen wat soms naar mijn linker bovenbeen uitstraalt.
    Bijna heel de dag door.
    *Gisteren ineens wat menstruatie krampen maar dat is nu weg.
    *opgeblazen baarmoeder en is gevoelig.
    vorige week heel duiselig tot bijna flauwvallen. dan nam ik een zout dropje en ging het wel wat over.

Zijn dit nou sympthomen van dat er een ei komt? dat je dit nu heftiger kan voelen. ik heb nou ook totaal geen zin om gemeenschap te hebben. maar ik twijfel nou of ik dat juist nu had moeten doen dat dit mijn ei is? maar dan is hij wel heel laat ?

Normaal word ik iets voor mijn zusje ongesteld. en die moet vandaag of morgen ongesteld worden. maar als ik test is deze nog steeds negatief.

Ik ben verder gewoon gezond. geen bloedarmoede of iets!
    Maar ik herken dit aan mijn vorige zwangerschap die op een miskraam uit liep. dus nu heb ik sneller de stress weer een miskraam te krijgen of dat mijn lichaam me voor de gek houd.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

Ben je inmiddels al ongesteld geworden? Of heb je hopelijk een positieve test? De symptomen duiden namelijk meer op een zwangerschap of een naderende menstruatie. Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik ben ongesteld geworden alleen normaal heb ik dan geen steken in mijn liezen enzo. en de sympthomen die ik heb, heb ik nu ik ongesteld ben en bijna klaar ben met me menstruatie nog steeds. is dat gewoon omdat mijn lichaam in de war is, is dat normaal na een miskraam? Heb ik nou wel kans om vanaf volgende maand zwanger te worden?

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

het kan heel goed dat je lichaam in de war is. Soms heeft het lichaam echt even de tijd nodig om te herstellen van een miskraam. Als je volgende maand gewoon de eisprong weer hebt, kan je zeker wel zwanger worden. Ik hoop het voor je. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina