Ik ga morgen gelijk bij de Kruidvat kijken, ik hoop dat ze hem daar hebben.. Ik zie dat ze hem bij de Etos in de buurt op voorraad hebben.
Nurofen hielp indd gelijk beter dan de paracetamol. Toch vanmiddag langs de huisarts geweest want ze bleef veel pijn houden en we wilde niet weer zo’n nacht.. ze heeft echt over de hele nacht 3 uurtjes geslapen, de rest alleen maar gehuild. Ze heeft een kuur gekregen, en we geven ze voorlopig nog even zetpil en nurofen erbij. Hoop zo dat ze snel van de ergste pijn af is, want het is echt zielig..
https://www.etos.nl/producten/nurofen-voor-kinderen-aardbei-suspensie-200-mg%2F5-ml-120423438.html Zo te zien online wel te krijgen. Ook gewoon via de AH online
Ah, fijn dat de nurofen meteen hielp. Wat een verlichting voor haar. Hopelijk slaat de kuur snel aan en voelt ze zich beter. Beterschap!
Mijn zus had vroeger regelmatig oorontsteking. Mijn moeder sneed dan een ui doormidden, in een zakdoek en dan op de oor leggen. Hielp altijd.
Hopelijk knapt ze snel op van de kuur! Maar toch nog even een vraag/opmerking, hoezo nog een zetpil geven bij een 6 jarige? Je hebt gewoon tabletjes of vloeibare paracetamol die je kan geven, is toch veel fijner voor haar?