Ik koop wel iets duurdere kleding voor mijn zoontje op dit moment. Waarom ? Ik vind voor jongens meestal de collectie niet echt leuk bij de wibra/zeeman/primark etc. De kleding blijft echt een stuk mooier na het wassen. Sommige kleding stukken waren namelijk heel snel gekrompen e.d. Maar van de duurdere merken absoluut niet Nou moet ik wel zeggen dat ik het over de newborn maten heb. En ik heb tot nu toe het geluk dat mijn kindje lang in een maat zit. Broeken gaat die nu net naar 56 toe (nog ruim) en shirts voor de lengte wel 62 nodig. Mijn zoontje heeft korte beentjes en een lang bovenlichaam. Daardoor is die ook iets aan de lange kant maar hij is super smal. Eigenlijk heeft hij dus echt 56 voor shirts maar die worden iets te kort. Gewoon standaard dingen zoals een joggingbroekje hoeft ook niet van mij perse merk. Maar goed ik heb wel gezien dat vanaf maat 74 er in bijna alle winkels leuke jongens kleding te koop zijn. En ik ook leuk kan slagen bij de h&m of Zara etc. Voor mijn stiefdochter (volgende week 9) kan ik wel overal slagen en voor haar heb ik bijna nooit merk kleding. Zij is klein maar smal en draagt veel Zara.
Primarkt leuke kleding voor kleine prijsjes, zeeman/wibra, en aanbiedingen in de gaten houden vanaf maat 86 gaat het gelukkig wat langzamer haha. Mijn dochter zit nu in 92, na 6 mnd op 86 te hebben gezeten.