Ik vind hakken van Unisa, Uggs of Tommy ook veel fijner lopen dan andere merken. Ik kan op deze merken makkelijk de hele dag/avond lopen, vooral op Unisa, terwijl ik bij andere merken na een paar uur mijn schoenen al uit wil doen. Het scheelt dus ook per schoen.
Gewoon aantrekken en doorlopen bij pijn deed ik altijd, maar dat is niet echt aan te raden Zou zeker zo'n kussentje proberen en dat tapen. En als je dan toch pijn krijgt: door blijven gaan. Als je gaat zitten en dan weer op moet staan dan ben je echt niet meer in staat om normaal te lopen
De juiste schoen kopen. Ik dacht als tiener ook altijd dat ik niet op hakken kon lopen, tot ik bepaalde schoenen kocht (met een hak van 10cm) waarbij het vanzelf ging en waar ik na een hele avond nog steeds nergens last van had. Nu weet ik het dus meteen als ik laarsjes of sandaaltjes koop: als ik er niet meteen fijn op kan lopen, kan ik het ook met oefenen niet. De juiste schoen maakt echt het verschil!
Wat doen we onszelf aan.. als je aan een man vraagt om schoenen aan te trekken die hij niet uit kan doen tussendoor, schoenen waarop je sowieso zere voeten krijgt en niet te lang moet gaan zitten want dan gaat het meet zeer doen...dan kijkt hij je aan of je gek geworden bent. En eigenlijk hebben ze gelijk ook
En daarom loop ik dus echt nooit op hakken. Ik vind het echt mooi staan hoor, maar ik loop liever comfortabel dan met pijn.
Nou, ik heb de laarsjes met hoge hak binnen en een dagje op gelopen en echt, ze lopen heerlijk. Het ligt ook echt aan het soort hak en de kwaliteit, maar deze lopen top! Nu nog zien of ik het de hele avond en nacht vol kan houden