digitale test van CB iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 7 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,
    vandaag heb ik na 2 dagen overtijd te zijn een digitale test van CB gedaan. Hij gaf aan "niet zwanger". Nu haalde ik de teststaaf er uit en er was wel een lichte tweede streep zichtbaar...
    Wil dat nu iets zeggen?

Ik heb voor de zekerheid nog zo'n hele goedkope kruidvat test gedaan maar daar was echt niets op te zien.

Ben benieuwd of iemand antwoord heeft.

Groetjes

2. ellientje

ellientje Lid

11 mrt 2008
    29
    0
    0
    yep hier ook gehad, in de gebruiksaanwijzing staat dat je niet mag uit gaan van die streepjes en dat deed ik toch, werd 2 dgn later gewoon ongi helaas

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik heb 'm destijds ook gebruikt, maar bij mij kwam er meteen duidelijk zwanger te staan, naar de streepjes moet je bij deze test niet kijken.....

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi!

Onderstaande heb ik ook al gepost bij het andere topic waar je schrijft. Hier voor de duidelijkheid nog maar een keer.

Ik had dat bij mijn zwangerschap ook! Op 2 dagen vóór NOD met de digitale CB 'niet zwanger' maar wel een duidelijk maar licht 2e streepje op het teststaafje. Een dag later (dus 1 dag voor NOD) met de niet digitale van CB getest, en die gaf een 'plusje' dus zwanger!
    Hoop dat het bij jou ook goed komt meid!

PS In mijn album zie je op die foto met al die testjes het bovenste teststaafje, dat was die met het 2e streepje maar wel 'niet zwanger' op het schermpje.

5. Momfulness

ellientje en Carla, bedankt voor de reactie. Ik wist al niet wat ik ervan moest denken maar omdat die kruidvattest nega was ging ik er al niet vanuit dat het iets betekende.

Meisje, mijn teststaaf zag er precies zo uit als de eerste op jou foto! Heel erg bedankt voor je bericht. Morgen ga ik testen met kruidvat eigen merk. Die van 7 euro.

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ach ja, hoop doet leven, toch?
    En geen bloed geeft moed! :thumup:

7. Momfulness

Hoi Meisje, ik zie nu pas dat je pas net zwanger bent! Van harte meid en sorry dat ikdat nog niet gezien had!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, is helaas niet zo :cry:
    Mijn eerste zwangerschap is misgegaan.
    Hadden bij 10 weken een 2e echo en toen bleek dat het kindje niet meer leefde.
    En ik ben nu al heel lang niet meer ongesteld geweest, dus al een paar testjes gewaagd. Wel één keer een vaag lijntje, maar bleek een 'nepper' te zijn. Heb nu medicijnen om de :evil: :evil: op te wekken, dan kunnen we weer verder.

9. Momfulness

Wat een irritante situatie zeg! Daar wordt je toch ook onderhand moedeloos van.
    Hopelijk wordt je dan snel ongi.
    Veel succes gewenst in ieder geval!

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    hoi,

Ik heb ook al eens tijdens een andere cyclus getest met een digitale CB. Ik heb toen nega getest maar lied me ook verleiden door de streepjes. Valse hoop heb ik ervan gehad...

Maar nu afgelopen zondag heb ik getest met CB digi op 12 dpo. Nu staat er zwanger! Hij kan dus best wel vroeg posi testen.

Probeer het over 2 dagen nog eens, Luna.

En idd geen bloed geeft moed!

Succes!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Luna,
    Wat spannend zeg, ik hoor er beetje wisselende verhalen over ze zeggen inderdaad dat je niet naar de streepjes mag kijken maar ik heb ook zoiets van die streepjes zijn toch niet voor niets en volgens mij werkt het hetzelfde als een niet digitale zeg maar alleen bij genoeg hormoon zegt hij dan zwanger!
    Ik hoop het voor je, ik ga zelf woensdag weer testen dan ben ik een week overtijd heb afgelopen vrijdag helaas negatief getest :(

12. Momfulness

Gefeliciteerd Jannegi! Geweldig voor je man!
    Tja het is misleidend en omdat je zo graag wil krijg je toch wat meer hoop door die streepjes.
    Maar die kruidvat test zei niets dus ga er maar vanuit dat ik vandaag of morgen ongi wordt.

Snoopy bedankt! En jij ook super veel succes woensdag. Hopelijk blijft de menstruatie uit tot dan.

13. hoihoi
    ik heb dus t zelfde

vanmiddag getest gaf niet zwanger aan en wel een licht streepje..
    nu heb ik een site gevonden : tik in bij google: streepjes clear blue
    en dan krijg je een site met allemaal positieve verhalen over de streepjes.. er is zelfs een gyn die zegt dat zonder hcg er geen streepje moet komen... dus ik weet t ook niet ik zit ook in afwachting... ik moet morgen ongesteld worden dus als ik ongesteld word weten we genoeg hahhaa

14. Momfulness

Hey Marieke, wat goed gevonden! Ow nu krijg ik weer hoop. Hopelijk geen valse...

Heb jij toevallig opgelet of dat testgedeelte vantevoren helemaal leeg was? Sommige mensen zeggen namelijk dat er altijd al wat op staat!

Wanneer ga jij weer testen?
    Ik morgen van kruidvat.

15. nou die van mij was helemaal leeg hoor.. witter dan wit toen ik teste hahaha

nee ik moet morgen ongesteld worden dus ik wacht morgen af. ik doe woensdagochtend met ochtend urine weer een CB (heb alleen nog maar die) als t nog nodig is dan!

16. Momfulness

ja dit klinkt wel erg hoopgevend.
    Bij het topic "foto's van zwangerschapstesten" ongeveer bij pagina 30 had iemand ook "Niet ZWANGER" op de digitale test staan maar het strookje 2e lichte streep.
    Ze was zwanger en wist te vertellen dat ze bij de ETOS dezelfde test hebben maar dan zonder digi ding erbij...

17. ja sommige die gebruiken de huls niet eens. die piesen gewoon over de teststrook hahaha
    daarom vind ik t ook zo vreemd..
    maar t schijnt ook dat de sensor in de huls niet gevoelig is.. die ziet alleen een dikke streep voor die posi aangeeft.. dus dan hebben de strepen opeens wel weer een functie.. vreemd toch?

ik heb hier een foto gezien van testen die steeds positiever werden en de mijne ziet er precies zo uit als haar eerste... dus ja we weten nu nog nix hahha

18. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik weet dat het moeilijk is,maar als ik jou was zou ik gewoon nog een dag of 5 wachten en dan gewoon nog eens testen ;) je HCG verdubbelt namelijk elke 2dagen,dus als je echt zwanger bent heb je tegen die tijd wel een duidelijke test in handen :) waarom maak je jezelf zo gek? geen :evil: is toch goed,dusssss gewoon een paar daagjes wachten ;)

liefs cindybaby

19. Momfulness

Marieke ik hoop voor jou snel een positieve test! Jij verdient het wel na zo'n tijd wachten!

Cindybaby 37, helemaal gelijk. Ik ben met alles te ongeduldig!
    Vandaag getest met kruidvat en niks te zien!
    Bedankt moest even wakker geschud worden.

Deel Deze Pagina