Ik weet dat dit een rare vraag is maar ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Ik heb een leuk stoeltje gezien maar die mag tot max 8 kg. worden gebruikt. Mijn dochter weegt nu 5 kg en ze is ruim 10 weken. Ik vraag me dus af hoe lang ze in dit stoeltje mag. Hoe oud is een baby ongeveer als het 8 kg weegt? Alvast bedankt!
Mijn baby was met 5 maand ongeveer 8kg, maar het verschilt echt per kind. hij is nu 7 maand en 10,5 kg
ik denkdat dat per baby toch wel heel verchillend is hoor, amy weegt nu nog geen 6 kg was bij de geboorte 2400
Hallo, Hangt heel veel van het geboortegwicht af... Tamara was 4506 gram bij de geboorte en is nu al over de 9 kilo en moet nog 6 maanden worden. Als je het gemiddelde neemt, dan zijn kids pas 8 kilo als ze zo ongeveer een jaar oud zijn. Liefs Elly.
8 kilo met een jaar.... dan zit het kindje onderin de curve. De meeste kindjes zullen met 8 maanden ongeveer 8 kilo zijn. Eva zal dat met ongeveer 6,5 maand zijn. En Jada zit nu gemiddeld in de curve dus zal waarschijnlijk met 8 maanden 8 kilo zijn.
julian is nu 8 maanden en weegt ong. 7,2 kilo. maar het is wel een klein ventje! hij is erg beweeglijk dus het zal bij hem niet erg hard gaan.
Amy was met 6.5 maand 8kg. Denk idd zoals de meeste zeggen dat dat echt per kind verschilt en moeilijk te zeggen is.
Cailan is nu ruim 8 kilo. HIj is 6,5 maand, Maar zoals eerder gezegd scheelt het erg per kind. Meisje/ jognen wil ook nog wel eens flink schelen.