van 10 en 16 jaar... HELP. Een collega heeft het niet breed, en kan geen kerstcadeau kopen. Vind ik erg sneu, en wil wel wat kleins kopen. Alleen heb geen idee wat. Kijk, van 4 en 1.5 is geen punt hahaha. Maar die leeftijd Tips please!!
Ja hé, en dan gewoon van een tientje ofzo? Maar vind het wel leuk als er werkelijk een pakje onder de boom zou liggen.
Oh ze zei al dat ze wat geld van hun stiefvader zouden krijgen, maar goed. Echt een cadeau onder de boom is natuurlijk veel leuker!
Wat onwijs lief van je! Ik ken een paar jongens van rond de 11 jaar en die waren onwijs blij met kneedgum (evt met oogjes er op). Die kun je bij bijv intertoys kopen. Voor iemand van 16 vind ik het lastiger. Op die leeftijd wordt er niet meer echt gespeeld, ja, met computerspelletje enzo, maar die zijn onwijs duur. Misschien een lekker douchegel of luchtje? Succes!
voor die jongen van 16 misschien een leuk tijdschrift? Moeilijk voor die leeftijd. Lief trouwens van je
Voor de jongen van 10 iets om te ontdekken? Je hebt van die dozen met telescopen, of om proefjes te doen enz, en vaak heb je daar ook "kleine" versies van, die nog geen tientje kosten.
Oh ja, douchegel en luchtje van Axe ofzo is wel leuk voor die leeftijd van 16. Maar die 10 jarige... pffft.
Je boft mijn zoon is elf dus weet wel ongeveer wat hij leuk zou vinden. Een leuke kerstfilm is hij altijd voor te porren een bioscoopbon voor na de kerst is vaak ook wel een heel leuk cadeautje. Zeker als moeders het niet breed heeft. Zouden ze graag denk ik wel eens uit gaan dus een bios.bon dus. De van 16 ook die zou dat denk ook leuk vinden 16 jaar en dan eens lekker een avondje naar de bio.s Twee zakken popcorn er bij flesje cola of iets.
Ik heb groep 7 (10 en 11 jaar) en de jongens in mijn klas waren met Sinterklaas superblij met Lego, Playmobil, kneedgum, pennenset, rekenmachine, een boek, computerspelletjes (evt. van Markplaats). Succes en wat lief van je!
Hier werkt voor een 16jarige speciale strips (genre XIII en van die si-fi toestanden). Of een bon voor een cd, dvd, wii ed. Voor een 10jarige stoer buitenspeelgoed (stelten, knielappen voor skateboard ed)
Thanks dames! Ik krijg meer collega's mee, dus die bioscoopbonnen met een zak popcorn en een flesje cola is wel erg leuk. Moet natuurlijk vanmiddag nog geregeld worden, dus het is even een hele operatie.
Wel lief van je! maar het ligt misschien aan mij hoor, maar ik vind het niet zo raar als er niks onder de boom ligt... wij vieren ook geen kerst...