Wij zaten 2 weken geleden in een bungalowhuisje in NL. Wij wonen niet in NL dus we hebben de eerste dag 10 kilo aardappelen gekocht en iedere dag stamppot gemaakt omdat we dat zo gemist hadden. (boerenkool,wortel, zuurkool) Heerlijk met dit koude weer!
een mixer om stamppot te mixen? nee je hebt een stamper nodig. geen mixer vind dat een leuk klusje.. begrijp dat je weet dat daar ook winkels zijn, bedoelde meer dat als je nog iets anders verzint of toch geen zin hebt, hebben ze ook kant en klaar enz. daar in de winkel op vakantie doe ik altijd ergggg makkelijk, voor mij en man is het ook vakantie.
Het is ook wel vakantie, alleen eet de kleine al heel slecht (wel alles, maar weinig) vandaar dat ik wel een beetje 'goed' wil eten. Het eten is vaak een drama met hem..
Haha, zo hebben wij ooit eens binnen gebarbecued! Weliswaar net naast de schuifpui, maar ook net naast het gordijn. Living on the edge....
Als wij in een huisje zitten maken we meestal macaroni of chicken tonight of iets dergelijks. En we halen vaak een keer een patatje of gaan uit eten. Maar ik ben altijd wel heel erg vies van pannen, borden etc.... ik was altijd eerst alles af wat ik van plan ben te gebruiken. Maarja... dat ben ik.
Ben ik niet de enige gelukkig die dit doet Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik dit vertel. Als wij in NL zijn dan huren we meestal ook een huisje en die ga ik echt eerst helemaal schoonmaken inclusief alle keukenspulletjes. Verder eten we niet veel anders dan thuis.