Zojuist is hier de kerstvakantie in gegaan en verveel me een beetje, de oudste die zit een filmpie te kijken en bij te komen van de kerstochtend op school en de jongste slaapt. Wat kan ik nou gaan doen ? Heb absoluut geen zin om schoon te maken, heb eigenlijk wel zin om te kokkerellen maar zou niet weten wat, de oudste heeft wel zin om iets te doen maar weet ook niet wat dan precies ... Hoe bedoel je moeilijke mensen Maar goed, wat doen jullie als jullie wel eens zo'n middag hebben ? Misschien vind ik er wel wat tips tussen
maar dat is zo standaard .. ik weet het, ik ben een zeikerd ik ga maar eens ff kijken op receptenweb ofzo .. als iemand nog tips heeft dan hoor ik het wel
krentenbrood bakken. Spijs proberen te maken (voor bij of in het krentenbrood). Kerststol maken en versieren naar buiten toe en kersttaken maken (zie ander topic over goedkoop knutselen) En anders (ja ik weet het, je wil het niet horen) schoonmaken...
Neee niet schoonmaken Marjolente hihihih vandaag niet Kan inmiddels wel even een rondje buiten wandelen ja want die kleine is eindelijk wakker, helaas niet veel kerstbomen hier in de buurt, we wonen aan de kust dus we hebben meer zand dan bomen Kom uiteindelijk denk ik wel uit op koekjes bakken Of wacht, ik ga samen met mijn zoontje knutselen denk ik, heb hier nog grote knutselvellen liggen dus dan teken ik hem over ( hij is namelijk helemaal gek op het feit dat hij gegroeid is ) en dan gaan we die beplakken ofzo ...
halllllllooooo je woont aan de kust... Wat is er dan leuker dan schelpen zoeken. Hier wat groen bij van een bloemist en je hebt een nautisch kerstsfeertje. Anders schelpjes zoeken en daarna een groot papiertje zoeken. Hierop kerstboom tekenen en scheltjes als kerstballen plakken..
meestal gaan we koekjes of muffins bakken, dan mag zij het zelf versieren. Daarnaast knutselen en kleien we ook vaak. Dingen namaken enzo.
Voor mensen die niet aan de kust wonen is dit leuk maar dit doen we standaard altijd elke woensdag middag, althans dat is ook overdreven maar bijna elke woensdag gaan we ff uitwaaien of schelpjes zoeken ... Maar die oudste wilt niet naar buiten, heb hem nu maar even op een vel karton overgetekend en aan de muur gehangen dus hij is nu zichzelf aan het versieren, sta je dan met je koekjes deeg hahahaha.. Maar thanx voor de tips dames Tis uiteindelijk toch knutselen geworden.