Tips om te gaan doen

Discussion in 'De lounge' started by Darlagirl, Dec 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Zojuist is hier de kerstvakantie in gegaan en verveel me een beetje, de oudste die zit een filmpie te kijken en bij te komen van de kerstochtend op school en de jongste slaapt.

Wat kan ik nou gaan doen ? Heb absoluut geen zin om schoon te maken, heb eigenlijk wel zin om te kokkerellen maar zou niet weten wat, de oudste heeft wel zin om iets te doen maar weet ook niet wat dan precies :cool: ... Hoe bedoel je moeilijke mensen ;)

Maar goed, wat doen jullie als jullie wel eens zo'n middag hebben ? Misschien vind ik er wel wat tips tussen ;)

2. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    pannekoeken bakken:D of pizza. Of nog beter rond deze tijd, kerstkoekjes

3. Darlagirl

maar dat is zo standaard .. ik weet het, ik ben een zeikerd ;)

ik ga maar eens ff kijken op receptenweb ofzo .. als iemand nog tips heeft dan hoor ik het wel ;)

4. MichMar

MichMar Niet meer actief

ouderwetse bordspellen :D Met een beker warme choco;)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Koekjes bakken en dan versieren met chocola en andere zooi ;)

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    krentenbrood bakken.
    Spijs proberen te maken (voor bij of in het krentenbrood).
    Kerststol maken en versieren
    naar buiten toe en kersttaken maken (zie ander topic over goedkoop knutselen)
    En anders (ja ik weet het, je wil het niet horen) schoonmaken...;)

7. Darlagirl

Neee niet schoonmaken Marjolente ;) hihihih vandaag niet :D

Kan inmiddels wel even een rondje buiten wandelen ja want die kleine is eindelijk wakker, helaas niet veel kerstbomen hier in de buurt, we wonen aan de kust dus we hebben meer zand dan bomen ;)

Kom uiteindelijk denk ik wel uit op koekjes bakken :D

Of wacht, ik ga samen met mijn zoontje knutselen denk ik, heb hier nog grote knutselvellen liggen dus dan teken ik hem over ( hij is namelijk helemaal gek op het feit dat hij gegroeid is ) en dan gaan we die beplakken ofzo ... :D

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    halllllllooooo je woont aan de kust... Wat is er dan leuker dan schelpen zoeken. Hier wat groen bij van een bloemist en je hebt een nautisch kerstsfeertje.
    Anders schelpjes zoeken en daarna een groot papiertje zoeken.
    Hierop kerstboom tekenen en scheltjes als kerstballen plakken..

9. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

Sep 26, 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    meestal gaan we koekjes of muffins bakken, dan mag zij het zelf versieren. Daarnaast knutselen en kleien we ook vaak. Dingen namaken enzo.

10. Darlagirl

Voor mensen die niet aan de kust wonen is dit leuk maar dit doen we standaard altijd elke woensdag middag, althans dat is ook overdreven ;) maar bijna elke woensdag gaan we ff uitwaaien of schelpjes zoeken ... Maar die oudste wilt niet naar buiten, heb hem nu maar even op een vel karton overgetekend en aan de muur gehangen dus hij is nu zichzelf aan het versieren, sta je dan met je koekjes deeg :D hahahaha..

Maar thanx voor de tips dames :D Tis uiteindelijk toch knutselen geworden.

Share This Page