Nu heb ik zin in witte chocolade, en bedankt he Ik vind de chocolade met rozijntjes en noten ook superrrrrlekker!
Ligt erg aan mijn humeur. Nu heb ik zin in puur met nootjes. En dan heel langzaam genieten van die volle smaak. Maar eens per maand kun je me beter een blok melkchocolade zonder toevoegingen geven, dan gaat het om hoeveelheid, niet om rustig genieten (nee, ik hou mezelf wel tegen, dus het blijft meestal bij een beker chocolademel)
Butterscotch jummmiiiiieeeeeeeeee Heb gelijk trek pffff. Nu we het toch over chocola hebben......had net Danio kwark, kersen en chocola ......heeeeeerlijk
me2 Ik hou alleen van witte chocolade, heb nog 3 zakken witte paaseitjes in de kast liggen jummmm Van die kinder maxi reepjes vind ik ook erg lekker.
Jaaaa, bon bon bloc praline. Als ik daar aan begin, kan ik echt niet stoppen met eten En Droste Puur. Ook daar kan ik van blijven eten.
Toblerone...ook zo lekker!! Ik heb nog niet gegeten....en krijg nu echt zin om de kast te gaan plunderen.
Witte of witte crisp. Melk/hazelnoten is ook lekker. Hmm... niet over praten, hier al bijna een jaar op koemelk en sojavrij dieet.
je kunt beter vragen welke chocolade ik niet lekker vind! hahaha... mij maak je met alle soorten choco blij! mmm!!!