Eerst n hele dikke knuffel en heel veel sterkte! Een vriendin van mij kreeg ruim een jaar geleden de diagnose, zoontje was toen bijna 4 jaar. Zij heeft hulp gekregen met oa boekjes en spelenderwijs gesprekjes vanuit het consultatieburo van een vast aanspreekpunt. Wat ik erg goed vond was haar eerlijkheid naar zoontje toe, ze merken toch dat er iets is. Zoontje is er heel goed mee omgegaan.
Ik zou ook een boekje gebruiken en eerlijk zijn. Je hoeft geen details te vertellen, maar wel dat je erg ziek bent en dat het geen griepje is, voordat je kind denkt dat ze bij griep ook haar haar verliest. En betrek je kind erbij, keer mee naar het ziekenhuis voor korte controle bijvoorbeeld, zo weet ze hoe en wat. Kinderen hebben veel baat bij duidelijk en openheid. Heel veel sterkte gewenst, heftige situatie zeg!
Ts, wat heftig waar jullie nu doorheen moeten. Ik denk dat je inmiddels genoeg tips hebt gehad maar wilde je toch even sterkte wensen.
Er zijn voldoende goede tips voorbij gekomen, niets meer aan toe te voegen. Maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen.
Jeetje heftig voor jullie. Er zijn al genoeg tips gegeven, dus ik wil je even heel veel sterkte en succes toewensen.
ik ben toevallig zelf vandaag ook op zoek geweest en kwam op de website kankerspoken.nl uit.van stichting verdriet door je hoofd. daar staat heel veel informatie per leeftijdscatagorie, ook boeken tips! ik vond het een waardevolle site (mijn man heeft al jaren een hersentumor en ik wil zl op een open manier hierin betrekken) wil je heel veel sterkte wensen!
Heel veel sterkte!! Moeder op kdv heeft het dr kinderen verteld. Dat mama erg ziek is en daarom moet ze naar het ziekenhuis. Door een slangetje krijgt ze dan een toverdrankje die haar helpen met beter maken. Ook had ze vanuit het zh tips gekregen hoe je hiermee om kan gaan met de kinderen