meiden is het slecht om hard op je buik te duwen? soms ligt ze echt niet fijn tegen mijn ribben aan of blaas en dan probeer ik haar een beetje te verplaatsen ,nou zei een vriendin tegen mij dat ik dat veel te hard deed ,maar kan toch helemaal geen kwaad ?
ja gewoon duwen soms voel ik dan ook echt een knie of elleboog ,maar ze zit toch gewoon in het water .
Wil ik ook weleens weten. Al ben ik nog niet zo ver, lig de kleine ook soms helemaal boven dat ik echt niet normaal kan ademhalen. En dan duw ik kleine ook een beetje aan de kant, met gevolg dat kleine dikke 5 min blijf schoppen en draaien... Liefs Jeanney
er heeft niemand geantwoord jammer ben namelijk nog steeds benieuwd naar wat antwoorden ... liefs michelle
Kan geen kwaad hoor.. Zolang je duwt (deed ik ook altijd) en niet een knal geeft. Even opzij duwen kan prima. Bespreek het de volgende keer eens met je VK en doe dan voor hoe je het doet. Ik weet zeker dat het okay is en anders heeft ze vast nog wel goeie tips. Succes
mijn zus duwde ook heel hard om de contouren van het kindje te voelen bij haar eigen zwangerschap. en ze wilde dat bij mij ook doen, ik schrok ervan hoe dat voelde en ze moest meteen stoppen van mij. ik ben er niet zo voor dus. maar geen idee hoeveel het nu werkelijk kwaad kwam. mn zus dr kinderen hebben er niets aan overgehouden.
Hier ook iemand die buikfrummel wel eens opzij schuift hoor Ik denk dat je wel erg vel kracht zou moeten zetten om echt wat fout te doen, als ik zo hoor wat voor kracht een vk nodig heeft bij een draaipoging bij stuitligging denk ik dat wat wij doen nog wel mee valt hoor Geloof dat wij in de positie waarin wij kracht kunnen zetten minder handig ervoor zitten/liggen dan een vk die recht voor je buik staat
Ik doe dat ook heel vaak. Bij mij zit ze heel vaak met een voetje of knietje hard in mijn zij te porren, dan duw ik die terug. Volgens mij kunnen ze behoorlijk wat hebben hoor.
Volgens mij kan wat opzij duwen echt geen kwaad. Heb nu meerdere echo's gehad om dingen te laten nakijken, en moet zeggen dat zijn dan ook behoorlijk hard met dat ding op mijn buik duwt om er goed bij te kunnen. Dus denk dat het wel mee valt.