Hoi, Ik ben biijna 39 weken zwanger en vanwege een instabiele ligging mogen ze mij niet inleiden. Helaas wel hoge bloeddruk waardoor inleiden een optie had kunnen zijn. Ze hebben deze week 2 keer gekeken of er al wat verweking / ontsluiting is zodat ze mijn vliezen kunnen breken helaas alles nog potdicht. (1e kindje ingeleid vanwege PE) In het ziekenhuis gaven ze aan dat als er vandaag nog niks aan de hand is je toch morgen spontaan kunt bevallen. Ik ben benieuwd wie dit mee heeft gemaakt!
ik had het met steyn. donderdag zat alles nog potdicht,en zaterdagavond braken mijn vliezen opeens. steyn is met 38 weken geboren. dus het kan opeens veranderen.
Ik lees mee, bij mij ook nog geen tekenen van een naderende bevalling, ondanks dat ik toch al ruim overtijd loop! Ik hoop op heel veel bemoedigende verhalen
Hier met de controle op 39 weken nog helemaal niks, en toch de zaterdag erop bevallen. 39+4 was ik toen.
Ik heb dit ook meegemaakt. Ik ging over tijd en ze hebben mij in week 41 twee keer geprobeerd te strippen. Was niet mogelijk omdat de boel nog potdicht zat. De laatste keer was donderdagmiddag. Ik moest de me dinsdag daarop melden voor de inleiding (42 weken) en ben zaterdagavond alsnog helemaal vanzelf bevallen.
Ik was op dinsdag op controle geweest. Was toen 40 + 3. Ze wou toen gaan strippen, maar dat lukte niet omdat alles nog dicht zat. Ik weet nog wel hoe moeilijk ik het daarmee had. Was heel bang dat ik tot 42 weken door zou lopen. De vrijdag daarna verloof ik de slijmprop en zaterdagmorgen had ik m'n dochtertje in m'n armen. Dus uiteindelijk met 41 weken, dus 4 dagen later bevallen.
Ik had met 41 weken een VK controle; kindje was nog niet eens ingedaald, en fysiek ook geen voorwerk.. Hele dag nergens last van. Ook niet van een evt indaling.. De dag erna, rond 6.00 begonnen de weeen, om 7.30 1a2 cm, en om 12.29 had ik een kindje in mijn arm.. Oke, het laatste stukje met hulp van de vacuum, maar in 6 uur de ontsluiting compleet, dus vlot genoeg..