hallo dames, ik had even een vraagje over menstruasan kan je dat ook gebruiken als je nog niet ongesteld ben want ben zo onregelmatig ongesteld en ik heb de bijsluiter gelezen maar kan er niks over vinden. groetjes sofie
volgens mij wel het is puur homeopathisch. Ik gebruik het ook sinds 3 dagen. ben benieuwd of het bij mij helpt.
Ik gebruik het nu net een week... vorige maand monnikspeper gebruikt en dat hielp wel heel goed!!! Maar vond die tabletten te groot, haha dus nu ook menstruasan!
okee maar weten jullie ook of je het kan gebruiken als je nog niet ongesteld ben geworden of moet je echt wachten tot dat je ongesteld bent geworden
oh, die moet ik dan ook hebben!Ik ben benieuwd of het helpt, ga dit topic even volgen! succes meiden!
monnikspeper heeft wel geholpen bij mij, maar vond die dingen te groot dus dat kun je miss proberen dit weet ik nog niet
ow dat wist ik niet vond capsules ook te groot vandaar dat ik nu dit probeer maar als dit dus niet werkt ga ik druppels proberen!
ja ik ga eerst menstruasan proberen ik durf eigelijk niet dat monnikspeper te gebruiken omdat ik best veel negatieve verhalen lees op internet
ow is dat zo ja...hmm weet niet werkte wel haha hoe lang ben jij bezig en voor je 1ste kindje of niet? wel leuk nieuwe klets groep zo haha
ja leuk zo klets groepje en ok dat je het met iemand je verhaal kan delen ik ben bezig voor me 1e kindje ben van januarie 2010 bezig maar ben heel onregelmatig ongesteld om gek van te worden en jij?