toshiba

Discussie in 'De lounge' gestart door Lima 84, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik wil een toshiba laptop kopen....maar hoe bevalt dit merk?

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb geen ervaring met een laptop van dit merk, maar heb zelf wel een tv van toshiba. Deze is al zo'n 3 jaar oud en bevalt me nog steeds prima.

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik heb een Toshiba laptop. Bevalt prima. Heb hem nu bijna een jaar denk ik en accu gaat nog steeds erg lang mee.

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Ik heb een slechte ervaring met Toshiba. Is wel al een aantal jaar geleden inmiddels, maar had een vrij dure laptop gekocht, waarbij ik binnen een half jaar problemen kreeg met het beeldscherm (groepjes dode pixels). Ik gebeld naar de klantenservice (zat toen in Ierland als ik me niet vergis), was geen probleem, zou onder de garantie vallen en ze zouden hem op mijn werk op komen halen (dat was de overeenkomst bij aankoop). Krijg ik binnen een week een offerte binnen van 700€!! Volgens hen had ik er op gezeten!! Nou vraag ik je! Heb hen nog een aantal keer gebeld, maar nee, het zou echt mijn schuld zijn. Ik ben altijd erg voorzichtig met mijn spullen dus wist zeker dat dat het niet kon zijn. Uiteindelijk m.b.v. de rechtswinkel gelukt om hem kosteloos te laten maken, zij hebben een brief gestuurd. Nee , een Toshiba komt er hier niet meer in!

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Wat een raar excuus van hun zeg! Wie gaat er nou op een laptop zitten? ;) Hoe verzin je het?

Hier ook een toshiba. Manlief had hem voor mijn verjaardag kado gedaan maar heeft niet goed opgelet, de usb poorten zitten links.
    Als je een muis hebt met een draad dan moet die minstens 2 meter lang zijn om achter je laptop langs te laten lopen en er fatsoenlijk mee te kunnen werken.
    Vandaar dan ook maar gekeken voor een draadloze muis.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier ook Toshiba. We moesten eigenlijk gewoon de goedkoopste laptop hebben omdat we gewoon niet meer hadden vorig jaar (man in de WW, ik zwanger werkloos thuis).

We hebben hem nu bijna 1,5 jaar en nog wel tevreden.
    Accu gaat lang mee, is nog niet traag.
    Maar soms doet hij vaag met opstarten, niet goed opstarten en niet af willen sluiten soms.
    Dan trek ik de accu eruit en is er niks meer aan de hand.
    Dus word nu wel tijd om hem een x weg te brengen :)

Deel Deze Pagina