Ik wil heel graag binnenkort de kerstinkopen gaan doen. Maar ik durf niet weg me Tygo omdat hij om de 3 uur voeding vraagt... ik kan momenteel alleen nog maar met voedingskussen voeden. Wie heeft er tips voor mij om hem zonder kussen te voeden? (zodat ik lekker bij de hema lunchroom ofzo kan voeden)
je kunt m op je schoot leggen en zelf een beetje voorover buigen... wat ik meestal doe is mijn benen over elkaar leggen zodat hij aan de ene kant wat hoger ligt (of nog makkelijker, benen over elkaar en de bovenste een beetje naar buiten met je knie, zodat je dus eigenlijk met je enkel op je andere knie ligt) ik hoop dat je m n beetje snapt kan het niet zo goed uitleggen
Ik gebruik altijd de luiertas als ik buiten de deur ga voeden. En zorg dat je een stoel met armleuningen hebt voor de steun. Succes ermee.
Ik ging altijd met mijn benen over elkaar zitten en dan legde ik mijn enkel halverwege mijn bovenbeen. En dan steunde ik met mijn elleboog op mijn knie en zoontje lag dan met zijn hoofd in het holletje van mijn arm. Dan kon ik met mijn knie de hoogte bepalen en bijstellen.
Ik voedt nooit met een kussen. Ik leg gewoon mijn benen over elkaar. Als ik recht voedt, mijn rechterbeen boven en andersom. En ik voedt juist weer liever op een stoel zonder armleuningen of in het midden van de bank, want mijn meisje wil zich nog wel eens afzetten met haar voetjes tegen de armleuning. Erg pijnlijk!
Ik krijg zo´n lamme arm en een beetje pijn in m´n schouder als ik zonder leuning of kussen voed. Als ik op een normale stoel mijn benen over elkaar leg dan kom ik niet hoog genoeg om daarop te steunen of als ik wel hoog genoeg kom, dan komt het gewicht op m´n been aangezien ik dan niet recht kan zitten. Het lukt wel, maar ik vind het zwaar. Het is toch meer dan 5 kilo dat zo even op je arm ligt. Hoe doen jullie dat dan? Kwestie van spierballen kweken? Als ik nu op de bank voed ga ik lekker onderuitgezakt zitten met opgetrokken benen (voeten op de bank tegen de andere leuning, ik zit dan van leuning tot leuning zeg maar) maar dat werkt natuurlijk niet in een lunchroom
Ik had meer problemen met het aanleggen zonder kussen... als ik nu rechts voed pak ik tygo met links tussen zijn beentjes door onder zijn billen zodat hij op mijn lkinkerarm ligt... en dan kan ik met rechts mijn borst besturen zodat ik zeker weet dat hij goed pakt... als hij is aangelegd leg ik hem op mijn linkerarm... luiertas als ondersteuning is een goede tip. @san en en andere stoel waar je in de lunchroom je voet opzet? ik gebruik thuis ook krukjes