Om het leuke topic van Klingel te doen herleven wil ik voorstellen om hier weer opnieuw te beginnen...(ik snap niet waarom het topic van Klingel gesloten is?) Dus meiden: hoe vaak en op welke cyclusdag hebben jullie geklust toen je zwanger was geraakt? lieve zwangere meiden! "allereerst supergefeli en heeeeeel veel geluk en gezondheid voor jou en je beebie! .. ik heb een vraagje aan jullie allemaal. het is nogal een brutale misschien maar ik vroeg me af of jullie nog weten hoevaak en wanneer jullie geklust hebben rond je ei. ik ben benieuwd of er een patroon is waar wij, klussende meiden, misschien wat aan hebben! ik bedoel, hebben jullie je helemaal sufgeklust of was een keer genoeg? in de ronde dat je zwanger werd? ik hoop dat er meiden zijn die dit willen vertellen (al is het eigenlijk heel gek en privé om dat zomaar aan wildvreemden te zeggen, als iemand het daarom een stomme vraag vindt: sorry daarvoor, maar hopelijk begrijpen jullie mijn nieuwsgierigheid) veel dank en liefs, lieve zwangere meiden! allereerst supergefeli en heeeeeel veel geluk en gezondheid voor jou en je beebie! .. ik heb een vraagje aan jullie allemaal. het is nogal een brutale misschien maar ik vroeg me af of jullie nog weten hoevaak en wanneer jullie geklust hebben rond je ei. ik ben benieuwd of er een patroon is waar wij, klussende meiden, misschien wat aan hebben! ik bedoel, hebben jullie je helemaal sufgeklust of was een keer genoeg? in de ronde dat je zwanger werd? ik hoop dat er meiden zijn die dit willen vertellen (al is het eigenlijk heel gek en privé om dat zomaar aan wildvreemden te zeggen, als iemand het daarom een stomme vraag vindt: sorry daarvoor, maar hopelijk begrijpen jullie mijn nieuwsgierigheid) veel dank en liefs, klingel. __________________________________ En zo opende Klingel destijds dat leuke topic!
Zal ik dan maar beginnen met antwoord te geven op deze herleefde topic... Wij deden het gewoon wanneer we zin hadden... en dat was toen iedere dag... Zolang je er maar plezier in blijft hebben en het niet moeten wordt... Is voor mij misschien makkelijk omdat het ons in de tweede ronde al gelukt is... En voor de rest niet randjegefiets ofzo gewoon rechtdoor gefietst.. Succes ermee
Wij proberen er rond mijn ei wel aan te denken en vvor de rest wanneer je r zin in hebt ..! Bij mij eerste twee kindjes was het zo raak , mijn derde zs ook maar die eindigde met en bbz en operatie en dat was dit jaar juni , en nu alweer bijna half jaar verder , nog steeds niks , maar heb nog wel een beetje hoop !
Ik heb een temp kaartje in me album staan, de kruisjes geven het klussen aan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik wist wanneer me ei was geweest zodat we konden stoppen omdat ik echo's kreeg bij de gynaecolooog.
1e dag laatste mens. 30,10,2008 (cyclus 27 dgn) 09,11,2008 =2 x 12,11,2008= 1x 15,11,2008=1x ( dıe was meer 'verplicht' vonden er beıde nıets aan maar goed) daarna nıet meer hıj was weg voor werk maar goed het was gelıjk raak ık moet er bıj zeggen, vroeger als mr. klaarkwam moest ık het meteen uıtplassen kreeg altıjd zo,n drang. maar nadat we hadden besloten ; we gaan dr voor deed ık nadat hıj was gekomen: kussen onder de bips. en mın kwartıer met benen omhoog. fıjn was het nıet(je bent al uıtgeput moet dat nog) maar was wel ın 1 keer raak, ık hoop dat je er wat aan heb. gr. nisa
Nou Dames, Wij hadden hier geen idee van mijn ei, volgens de gyn zou er geen zijn omdat ik te lange en onregelmatige cyclus had. We hebben het alleen gedaan als we er beide zin in hadden en dat wisselde, de ene week wat vaker en een andere week net 1 keer. Een echt patroon hadden we niet. Het beste advies is dus van mij uit, gewoon klussen als je zin hebt. En vooral van elkaar blijven genieten. Groetjes, Krissa
Sinds ik gestopt ben met de pil houdt ik een soort van dagboek bij. Om te zien welke symptomen er die maand zijn geweest. Zo kan ik alles vergelijken. Dit doe ik omdat je niet weet of je nog ontpillings/ eisprong of menstruatie verschijnsel hebt. Ik probeer zo een beetje mijn lichaam te leren kennen en hopen dat het snel raak is. Het is best grappig om alle dingen op te schrijven! Wij klussen ong. om de 2 dagen vanaf 1 week na de menstruatie. Ik ken mijn cyclus nog niet zo goed want ben pas in oktober gestopt met de pil, het is dus nog even afwachten. Mijn NOD is als het goed is 30 november dus het worden een paar spannende dagen!
Toen ik in juni zwanger raakte (wij klussen m.b.v. inseminaties...dus met een spuitje ) hebben we geklust op 14, 16 en 17 juni. Op 17 juni had ik in de ochtend een follikelmeting en was het follikel 1.8mm groot. Men zegt dat het follikel rond de 2mm springt. Die ochtend hadden we dus eerst nog die meting in het ziekenhuis en zagen we dat het EI dus nog niet gesprongen was. Bij thuiskomst heb ik nog een ovulatietest gedaan en die was toen positief. Die avond hebben we rond 23.00u geinsemineerd...na dik 2 weken had ik een positieve zwangerschapstest. Dus in totaal 3x geklust rond de vruchtbare dagen. Helaas is het die keer een miskraam (6 wkn) geworden. Wat leuk dat er al een heel aantal dames gereageerd hebben! Dank jullie wel! Groetjes, Lola2
Wij hebben de 2 weken na mijn menstruatie om de dag geklust en toen was het direct raak in de eerste ronde. Resultaat: een prachtige zoon van nu alweer bijna 21 maanden! Nu hebben we alleen de eerste week na mijn menstruatie geklust (5x), maar helaas negatieve test vorige week. Vanaf vandaag dus maar weer om de dag voor 2 weken lang. Wat een straf
Wij hebben in het begin niet gericht geklust...maar toen t wat lang ging duren zijn we tijdens vruchtbare periode om de dag gaan klussen...ook toen lukt het niet werden er ook gek van omdat het zo een moeten werd. We hadden die maand besloten om gewoon aftewachten...hebben die maand ook maar 4 keer geklust...wist ook niet precies ik mijn ei had door onregelmatige cyclussen...en had ook totaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn! Was nog boos op mijn man dat we het zo hadden laten liggen haha en toen deed ik een test:ZWANGER!haha
hoi, Ik heb geklust waanneer we zin hadden, ik had ook nog niet egt een idee waarneer ik het vruchtsbaar was. En bij mij was het meteen de eerste ronde raak.
Wij doen het als we zin hebben... ben dan nog wel niet zwanger vaak is dat om de dag of iedere dag... behalve als vriendlief en ik nachtdienst hebben want dan zijn we te moe Gelukkig is hij daar strax van af en heb ik er ook nog maar 1 - 4 in de maand... Ik vind dat je neit gedwongen seks moet hebben maar gewoon genieten en als je er zin in hebt...
men zegt na het klussen blijven liggen en benen naar je toe trekken. ( dus voet op het matras, en knie kijkt naar het plavond) dan raak je snel zwanger is dat zo?
Hahha nja in ieder geval opstaan niet, dan loopt t er zo weer uit Denk dat je gewoon zo moet gaan liggen dat het niet oz gauw eruit kan lopen haha. Dus of zo, of een kussen onder de bips.. hahah mn vriend lacht me kei ahrd uit joh als ik daar lig met mn kussen onder mn kont hahah
mijn ei sprong op dinsdagnacht 4 uur (ja ja, weet dat, want verga dan van de pijn ) en we hebben de maandag daarvoor, de zaterdag en de donderdag daarvoor geklust, raak in ronde 1 ! en inderdaad steeds 20 minuten met de beentjes omhoog, geen gezicht, wel effectief haha!